Corn32 Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 (redigerat) Här skriver ni alltså varje dag namnet/namnen på dom personer som förtjänar dagens ros av er idag. Ni får också skriva anledninge :P Min ros går till min familj :) --{-@ Redigerat 29 Oktober 2005 av Corn32 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Vad fasen menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Min går till min farbror och faster för att dem alltid finns där för mejj å för allt stöd när min pappa gick bort... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Mitt Pokemon Yellow,det gjorde att jag är den bästa i klassen i engelska :) Och så min mamma,som alltid ställt upp för mig :) Love you Mum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Till en viss söt flicka..Och hon kan få min ros varenda dag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Till en viss söt flicka..Och hon kan få min ros varenda dag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 min tjej... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Detta kan bli väldigt tjatigt så ni kan ta och skriva det i signaturen istället om det skulle vara så. Vi vill undvika SPAM. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg