Hoppa till innehåll

Två Forum Delar


Cyper

Rekommendera inlägg

Gäst jocke2004

Vaf*n tycker du att jag är en sån där jä*el som bara spammar. Jag är less på dem som säger att det bara är dem som är typ 8-12 som spammar. :angry:(jag är tio år)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaf*n tycker du att jag är en sån där jä*el som bara spammar. Jag är less på dem som säger att det bara är dem som är typ 8-12 som spammar. :angry:(jag är tio år)

 

Jag håller med dig! Jag tror Cyper bara vill spela lite tuff. <_< Redigerat av the jedi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaf*n tycker du att jag är en sån där jä*el som bara spammar. Jag är less på dem som säger att det bara är dem som är typ 8-12 som spammar. :angry:(jag är tio år)

 

Jag har aldrig sagt att du spammar, sluta inbilla dig saker. Tycker att du svär väldigt mycket nu, ta det lungt, lillen.

^_^

 

Spelar man tuff om man vill ha två forumdelar? Mja, man lär sig npågot nytt varje dag. Bra,dåligt eller kasst. Och det är klart ingen tokig ide att det endast får vara 13+ här. Eller att ha två forum delar för olika åldrar. Olika åldrar = olika åsikter. Olika åsikter= bråk=bråk=spam? Kan ha fel.

-_-

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaf*n tycker du att jag är en sån där jä*el som bara spammar. Jag är less på dem som säger att det bara är dem som är typ 8-12 som spammar. :angry:(jag är tio år)

Jag håller med dig! Jag tror Cyper bara vill spela lite tuff. <_<

 

Jag har aldrig sagt att du spammar, sluta inbilla dig saker. Tycker att du svär väldigt mycket nu, ta det lungt, lillen.

^_^

 

Spelar man tuff om man vill ha två forumdelar? Mja, man lär sig npågot nytt varje dag. Bra,dåligt eller kasst. Och det är klart ingen tokig ide att det endast får vara 13+ här. Eller att ha två forum delar för olika åldrar. Olika åldrar = olika åsikter. Olika åsikter= bråk=bråk=spam? Kan ha fel.

-_-

Tja. Du har ju inte så många på din sida direkt. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaf*n tycker du att jag är en sån där jä*el som bara spammar. Jag är less på dem som säger att det bara är dem som är typ 8-12 som spammar. :angry:(jag är tio år)

Jag håller med dig! Jag tror Cyper bara vill spela lite tuff. <_<

 

Jag har aldrig sagt att du spammar, sluta inbilla dig saker. Tycker att du svär väldigt mycket nu, ta det lungt, lillen.

^_^

 

Spelar man tuff om man vill ha två forumdelar? Mja, man lär sig npågot nytt varje dag. Bra,dåligt eller kasst. Och det är klart ingen tokig ide att det endast får vara 13+ här. Eller att ha två forum delar för olika åldrar. Olika åldrar = olika åsikter. Olika åsikter= bråk=bråk=spam? Kan ha fel.

-_-

Tja. Du har ju inte så många på din sida direkt. <_<

 

Står endå fast vid min åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jocke2004

Vaf*n tycker du att jag är en sån där jä*el som bara spammar. Jag är less på dem som säger att det bara är dem som är typ 8-12 som spammar. :angry:(jag är tio år)

 

Jag menar inte att du tycker att jag spammar. Jag menar att du tror att man spammar är man 8-12 år.

 

 

 

PS.Jag ska försöka sluta svära hela tiden. Du är inte den ända som klagar på det.DS.

Redigerat av jocke2004
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaf*n tycker du att jag är en sån där jä*el som bara spammar. Jag är less på dem som säger att det bara är dem som är typ 8-12 som spammar. :angry:(jag är tio år)

 

 

Okej,okej. Kanske 60 till 70% av alla 8-11 åringar (12) spamar och skapar onödiga trådar m.m. Det är inte alla, skyller inte på nån. Man vet bäst själv vad man gör.

Skulle man skapa ett forum för äldre, eller skaffa minimum ålder på 13+ så skulle antalet spam,onödiga trådar och massa andra otrevligheter till min säkerhet minska I procent. Det stör inte precis 11 (ex) att 14 och tex. 15 åringar är mogna, därimot stör det 14,15 (ex) åringar att dom som är ca 11 år är omogna och spammar m.m.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cypers idé är inte dålig alls i teorin, men den e inte genomförbar.

Det är ju trots allt mest yngre personer som behöver hjälp, då de inte verkar ha kunskapen om hur man använder sökmotorer för att hitta det man söker.

 

Däremot tycker jag att varningssystemet ska slopas helt.

Det är totalt värdelöst. Varje person ska få ha en, högst två varningar innan de IP-bannas.

Varningen ska inte gå att köpas bort, utan försvinner inom en tidsram av kanske 3 månader.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cypers idé är inte dålig alls i teorin, men den e inte genomförbar.

Det är ju trots allt mest yngre personer som behöver hjälp, då de inte verkar ha kunskapen om hur man använder sökmotorer för att hitta det man söker.

 

Däremot tycker jag att varningssystemet ska slopas helt.

Det är totalt värdelöst. Varje person ska få ha en, högst två varningar innan de IP-bannas.

Varningen ska inte gå att köpas bort, utan försvinner inom en tidsram av kanske 3 månader.

 

 

Om ''dom yngre'' (du vet bäst själv)) kunde skärpa sig skulle det vara mycket bra.

Och det är jävligt att man kan köpa ifrån sig varningar tycker jag. Och som du säger, ungefär 3-4-5 månader, inom den gränsen. Sen tycker jag att i varje forum ska det finnas en klistrad tråd om hur man uppför sig, och vad som gäller på Fusk.se's forum. Sen vill jag klaga lite på moderatorerna, förut, händer även nu så är det ingen moderator I SA forumet. Först när jag sa till kom det en där.

Enligt mig ska moderatorerna minst kolla igenom varje forum 2-3 gånger varje dygn. Sen tycker jag att dom ska bli skarpare ang. tråd titlar, trådar som inte har en bra trådtitel bör låsas direkt. Och javisst, detta händer ju ibland, tyvärr inte jämt.

 

Och det är ju så, 13,14 åringar är oftast mognare än 10-11 åringar. Det är inget konstigt alls med det. Dom yngre lider inte av att vi är mogna precis, men vi lider av att dom är omogna, eller spammar m.m. Alla yngre här är såklart inte så, OCH jag kan även tänka mig att äldre här spamar och skapar onödiga trådar osv. Men I genomsnitt är det dom yngre. Enligt mig ska alla trivas.

 

Blir forumet seriösare är det nästan en garanti att mer folk kommer hit.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cyper: Anmäl alla felaktiga inlägg så kollar vi igenom dom. Vi kan omöjligt hålla reda på allt då vi oftast får hugga tag i anmälningarna.

 

Ang. åldersgräns med två delar är en usel idé. Den är som sagt inte genomförbar och alla ska ha rätt att kunna samtala med alla. Låser då inget kommer hända runt detta.

 

*låst*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...