💬
Logga in
Fuska.se

Ifk Göteborg

20 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Tjenare mors !

Vad säger ni om det här att blåvitt kan degraderas till superettan för att ha ''gömt'' 1 milj. kr. !

Tror ni att det var med flit eller omedvetet ?

Tkr ni att dem ska degraderas till superettan ?

Själv tror jag att det blir en repris från förra året (Örebros ''kk'')

Vaf*n! IFK Göteborg är ju allsvenskans näst bästa lag! Dem skulle ju leka hem superettan.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Vaf*n! IFK Göteborg är ju allsvenskans näst bästa lag! Dem skulle ju leka hem superettan.

Tänk efter. Efter att ha kommit 2:a och åker ner i superettan för skattebrott. Hur många spelare skulle stanna ?
4 Nov 2005

Niclas Alexandersson skulle säkert stanna. Han har stort hjärta för IFK. Och Bengt Andersson lär avsluta karriären i IFK.

Nivå 8 · Veteranfuskare

IFK Göteborg kommer INTE tvångsnedflyttas, vare sig man fälls eller inte.

Storklubbar från storstäder tvångsnedflyttas inte i svensk fotboll, vare sig det är rätt eller fel.

Hade däremot Gefle eller Kalmar gjort detta hade de rykt omedelbart.

Om de halkar ur är det bara att tacka & ta emot.

Härliga minnen från -96 kanske återupplivas.

http://www.ufc.se/images/user/Hofverberg/ufc-ifkgoteborg_960904.jpg

Vi syns väl på Gammlia nästa år Mike? ;)

ChillenKid: Några ungtuppar + några veteraner med blåvitt hjärta lär definitivt stanna.

Dessutom plockar man upp nya ungdomar i laget, däribland Ersbodas Martin Karlberg om nu inte UFC hinner före.

Senast ändrad:

7 Nov 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

Eftersom de inte är skyldiga så lär inget hända ;)

12 Nov 2005
Nivå 7 · Fuskare

Hoppas dem åker ner...

Hata,hata hata IFK

Bajen i mitt hjärta

Grön Vitt hjärta ska man ha

14 Nov 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

skall du har stryk ungjävel !? :D

15 Nov 2005
Nivå 2 · Novis

Vååå é dé här för snack? Klå't som f*n dom ska frias! Och du soppan Mario, ''Jag gick ner till wc'n på kajen, och klämde ut bajen'' HAHA

16 Nov 2005
Nivå 12 · Mästerfuskare

hahah, den var bra :D

19 Nov 2005
Nivå 1 · Novis

klart att dem ska frias

30 Nov 2005
Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

Hoppas dem åker ner...

Hata,hata hata IFK

Bajen i mitt hjärta

Grön Vitt hjärta ska man ha

Bajen 4 ever! Men vad vore allsvenskan utan ett arga IFKare som just fått stryk av Bajen!

Nivå 1 · Novis

dom kommer garanterat att vinna de kan ja sätta fm på

1 Dec 2005
Nivå 2 · Novis

Ehrm...vilka vann utav IFK och bajen senast? Vilka har vunnit flest SM guld? JUST DET!

G Ö T E B Ô R G <3

Nivå 6 · Fuskare Bajare

När vann Bajen sm guld senast när vann IFK sm-guld senast

Just det :D

2 Dec 2005
Nivå 2 · Novis

man kan säga såhär: Eftersom bajset vann detta år, var de väl bra, men kollar man vilka som vunnit mest genom historien, så är dte ifl, alltså är de bättre, har alltid varit och kommer alltid att vara det också. Jagtar det igen: Ifk har vunnit sm flest ggr, och är allså bättre.

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

man kan säga såhär: Eftersom bajset vann detta år, var de väl bra, men kollar man vilka som vunnit mest genom historien, så är dte ifl, alltså är de bättre, har alltid varit och kommer alltid att vara det också. Jagtar det igen: Ifk har vunnit sm flest ggr, och är allså bättre.

För det första var är "ifl" för nått?

Vem f*n bryr sig om en klubb har en bra historia? det är nuet vi snackar! Vilket land vann dom 2 värda världsmästerskapen i fotboll? Uruguay är dom bra nu?

3 Dec 2005
Nivå 2 · Novis

Haha du é bara sur för att du är en 08'a som snackar ful sthlm'ska och inte manlig göteborgska som oss... IFK IFK IFK IFK IFK IFK GBG

9 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling

Skicka det j*vla laget till superettan för f*n! :blink:

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

Haha du é bara sur för att du är en 08'a som snackar ful sthlm'ska och inte manlig göteborgska som oss... IFK IFK IFK IFK IFK IFK GBG

*host* kalla mig 08 men jag är född i göteborg <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in