Håll dig till ämnet!
Bättre Grafik På Spel?
det finns en sak som höjer snyggheten i vissa spel tex quake 4 och doom 3 den gör något med nått jag kommer inte ihåg vad det heter tror det finns till halflife 2 också
det finns inte modar som höjer grafiken
Snälla kom på det ee brådis! :(
jaa men den finns bara till dom spel jag sa det höjer snyggheten på banorna och höjer detalj nivån
Höj i inställningarna på spelet, allt högsta.
↗ till inläggetLiksom gå in på option på spelet(det fins på alla spel)sen så går du in på grafik sen så ändrar du tillexempel till 800+600(Vet ej hur man jör gånger tecken på fuska.se)Snälla kom på det ee brådis! :(
så blir grafiken betre liksom du ska ändra tilld et mottet du har på datorn..
Lågstadiet är ett ord inte två.
AA = Anti aliasing
AF = Antistropic filtrering
Rätta mig om jag har fel.
↗ till inläggetLågstadiet är ett ord inte två.
AA = Anti aliasing
AF = Antistropic filtrering
Rätta mig om jag har fel.
Förresten, för dom som undrar så är AA kantutjämning. t ex om ni ser en model i ett spel, t ex cs på avstånd, så ser knaterna liksom pixelaktiga ut, med högsta AA så är det helt utjämnat. Snyggt men påfrestande för många kort (AA o AF i allmänhet)
↗ till inläggetdet ska du och sidmer eller vad han nu hetter säga det är alltid ni som kommmer av er o börjar bråka och titta jag har stavat fel på heter wooooooow världen går under jag tycker dom ska låsa det här forumet för ni 2 spårar ut lika mycket som ett tåg utan rälls. :angry:Håll dig till ämnet!
Sannerligen urspårat. *HLÅSER*