Hoppa till innehåll

Doom 3.


the jedi
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen

:ph34r: Doom 3 är Läskigt Jag är en Liten Plutt Jag är 9 år :*Ryser*

 

Doom3 kanske är läskigt för 9 åringar.. själv blev jag bara rädd ett fåtal gånger, t ex när man få en död zombie i huvet från taket :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Första gången ska du lira i ett kolsvart rum, gärna surroundljud, utan fusk och på svåraste.

 

...då är det inte nådigt.

 

Andra gången vet man vad som händer...då är det inget skrämmande kvar.

 

-------------------------

 

Hehe, finns ett par filmer på ett par som bröt ihop när de lirade Doom på internet.

 

Om man inte gör som jag skrev i början är de inte skrämmande alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst _Otaku_

Nog är det läskigt alltid .iaf för mig som är 11 ½.. <_< Fast jag har lirat det helt själv..fick hjärtattacker då och då. Helt klart det läskigaste spelet jag lirat...

Saker i spelet jag blev ganska rädd för, för första gången:

 

1. Då kinesen i början blev en zombie...sprang för livet.

2. Armen som stack ut genom dörren.. OMG, var en fuskis och använde noclip för att se vad zombien tog vägen då :P

3. Armé-döingen som gled ut ur portalen oväntat.. *rys*

4. Alla fula fat-zombies som dyker upp i mörkret.

5. Ljuden man hör, men människorna man ej ser. till exempel om du går i en tom tunnel med ben och armar på marken. Så hör du helt plötsligt, "HELP ME!! PLEASE!!" från en levande, men man hittar honom inte.

 

Okej det finns säkert 1000 mer saker jag kommer att bli rädd för.. är inte ens vid första bossen >.< Men det är värt att köpa om man inte blir så lättskrämd som jag. Notarget koden funkar inte :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...