... skrev fel
Piratkopiering - Rätt Eller Fel?
Xade: Skulle du kunna stjäla en cd ur en affär ? (skulle inte förvåna mig)
Det har jag redan gjort några gånger... har gjort lite andra saker också, men vad har du med det att göra?
↗ till inläggetså du erkänner att du har tjuvat..intressant.Det har jag redan gjort några gånger... har gjort lite andra saker också, men vad har du med det att göra?
vad har du mer snott...???
o du vet väl att det e synd att stjäla med tanke på att du tror på gud.
Xade, du har jus krivit till andra i forumet ''Det är ni som kommer drabbas om ni inte tror på Gud'' eller liknande , till de som inte tror på Gud, men tror du Gud kommer vara speciellt förlåtande mot dig?
-Du är för mobbning,
- du har skrivit att du bara bryr dig om dig å din familj,ingen annan.
- du har stulit.
...
klart att det är fel
men det finns tydligen folk som tycker att det e rätt... <_<
↗ till inläggetDet har jag redan gjort några gånger... har gjort lite andra saker också, men vad har du med det att göra?
vem har sagt att jag är kristen? vem har sagt att jag följer nåt av budorden? vem har sagt att jag bryr mig? MEN!, jag tror fortfarande att Gud och hans rike finns
↗ till inläggetmen DU (med egns ord) skrev att kristendomen e närmast judendomen o allt sånt..ett litet bevis på att du lutar till kristendomen...Det har jag redan gjort några gånger... har gjort lite andra saker också, men vad har du med det att göra?
Lutar ?! Xade är radikal kristen !
nej jag är inte kristen. man behöver inte vara kristen för att man tror på gud.
Kristen = följer budord, god människa
jag tror bara på att gud finns och att han skapade jorden och att han har ett rike... <_<
↗ till inläggetmen du e inte nån god människa då..inte konstig efter allt du har sagt... <_<nej jag är inte kristen. man behöver inte vara kristen för att man tror på gud.
Kristen = följer budord, god människa
jag tror bara på att gud finns och att han skapade jorden och att han har ett rike... <_<
Haha, och det var du som sa ungf. '' Det är ni som kommer få det jobbigt när ni dött'' eller liknande, du är ju inte ens kristen, du kommer få plats bland ateisterna..
varför då? jag tror på gud! ...
Ja,men det räcker inte, du är en dålig person, egoist och så har du sagt att du har snott en cd..och så har du också skrivit att du inte är kristen..tror du GUd gillar det eller?
gud förlåter... men vad har du med det att göra...
Tja, jag kan väl ha med det att göra eller? vad vet du`?
ni vet väl att det inte e bara kristna som tror på gud,islamen gör oxo det...
Vissa säger att Gud och allah är samma , men så är dt inte..
↗ till inläggetvad e det som inte e samma..???Vissa säger att Gud och allah är samma , men så är dt inte..