💬
Logga in
Fuska.se

Vad Skulle Ni Göra?

37 svar · startad

Vad skulle ni göra om alla människor i hela världen skulle försvinna utom du?

Det skulle vara intressant att få veta för mig.

Själv vet jag inte riktigt vad jag skulle göra. Kanske ta allt i en affär som jag vill ha. Men Å andra sidan så är det ju jätte ensamt inga kompisar och sånt...

Joo det skulle ju bli ensamt, men lite kul också ^^ Skulle ta det jag gillar...

Fast då kan man ju inte lira Cs =P

Nivå 4 · Lärling

Hade levt de liv man kan göra en dag o sen tatt sjelvmord ! :blink:

Tagit livet av mig. Och förresten, varför skriver du försvinna? Du menar väl dö?

Nivå 6 · Fuskare

Blivit förtvivlad och hoppat ner från ett stup.

Nivå 4 · Lärling

Hadde också blivit förtvivlad. Skulle döda mig så fort som möjligt.

Nivå 7 · Fuskare

hade tagit det jag velat ha, o jag sen haft lite skoj sen skulle jag nog ta mitt liv

Nivå 6 · Fuskare

Försvinner djuren också?

Han sa människor så -_-

Tja,jag kanske skulle ta livet av mig.Annars skulle jag lira tv-spel lite,kela med djur.Och leva lyckligt i alla mina dagar.

Fast det är 70% mer chans att jag tar livet av mig,jag skulle sakna mina kompisar,föreldrar osv.

Jag vill inte tänka på det :,(

Nivå 12 · Mästerfuskare

Först skulle jag göra precis som jag vill, och sedan ta livet av mig

Om man är tjej: Man kan hoppas att man är gravid, och att barnet blir pojke. Så man kan tillsammans befolka jorden igen.

Eller så kan man göra det tillsammans med djur.

Man måste tyvärr ha många års tålamod för att se resultat.

8 Nov 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Eftersom att jag är nästan beroenda av personer på MSN, Lunarstorm, Hamsterpaj, Forumet o.s.v. Så skulle jag bli ganska förtvivlad...

Nivå 11 · Veteranfuskare

Svettats av nervositet och skrikit högt.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tagit reda på om det finns några utomjordingar på någon annan planet. Annars skulle jag nog byggt några robotar som håller mig sällskap. Och så skulle jag bli admin på det här forumet och spammat ner varenda forum, för ingen märker ju något endån, eftersom alla andra är borta. :lol:

↗ till inlägget

Tagit reda på om det finns några utomjordingar på någon annan planet. Annars skulle jag nog byggt några robotar som håller mig sällskap. Och så skulle jag bli admin på det här forumet och spammat ner varenda forum, för ingen märker ju något endån, eftersom alla andra är borta.  :lol:

du har det bästa svaret hittils

Om man e tjej kan man ju gå till en spermabank :lol:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hade jag vart den ända personen på jorden hade jag tagit det jag ville ha... Och efter nån dag skulle jag ha...gjort något... Skulle inte kunna leva för mig själv...

Nivå 5 · Fuskare

Sätta på mig en sombrero och springa rakt ut i öknen in i en giftig kaktus och dö. Nä men jag hade gjort som de flesta andra, alltså först gort det jag vile och sen tatt livet av mig (såvida inte ala kom tillbaks efter ett tag).

Nivå 3 · Lärling

hmm svår fråga tycker jag ;)

Jag tror inte att jag skulle ta livet av mig :blink: jag tror att jag aldrig skulle kuna ta själv mord jag är nog för feg ;)

Jag tror att jag typ skulle gå och ta en stor tv & en dvd-spelare & börja titta på massor av filmer (om elen skulle finas kvar). Jag skulle dricka massor av coca cola och äta matt som är färdig lagad, jag skulle nog också börja röka (nu gör jag det bara på fest). Sedan skulle jag gå och ta hem massor av hundar, katter & andra djur för att inte käna mig lika ensam.

Jag skulle med andra ord göra det jag käner för :D :blink:

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Skulle springa runt helt naken och skrika som en lite tjej(:wacko:), sen skulle väll jag göra vad jag ville.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in