💬
Logga in
Fuska.se

Dell Data

55 svar · startad

Trådstartare #41
↗ till inlägget

http://www.dataprince.se Schyssta burkar, men du får oftast inte med operativsystem eller skärm. Annars http://komplett.se eller http://datorbutiken.se

I reklamen har jag sett sånna där komplett datorer,och när man läser vad som finns i hårdisken så låter det som ett ganska bra data.

Reklamen finns ovanför veckans fråga;).

24 Nov 2005

Ja, Komplett har bra DATORER. Funderar på att köpa lite därifrån.

26 Nov 2005

dells datorer är bra men inte senare om man vill updatera

det är slutsatsen :[]

28 Nov 2005
Trådstartare #44

Varför är den inte bra när man vill uppdatera den?

30 Nov 2005
Bambi
↗ till inlägget

Varför är den inte bra när man vill uppdatera den?

Enligt vissa så måste man köpa delar från Dell själva (De är väldigt dyra), men jag vet inte riktigt om det stämmer.. Du kan ju mejla och fråga.
Bajare
↗ till inlägget

Spelar ingen roll vilken märke det är, det spelar bara roll vad för grejer dem lägger i dem. Fast Dell's fläkter brukar vara skit bra, helt tysta och kyler ner alt bra.

Fast jag rekomenderar att du inte köper märkes datorer, om du öppnar lådan låsnar garantin.

Lol jag har DELL en sak den inte var va tyst fläkten paja och lät som en bil utan avgassystem. Men nu är den bra. DELL är faktist bra för dom fixade fläkten och vi fick inte betala ett ända öre :D .

Min kompis kom på en sak (kanske inte håller med men det låt roligt)

DELL=Du e Lätt Lurad

Han kom nog inte på den men det låter lite kul :P

vissa e nog de

Bambi
↗ till inlägget

vissa e nog de

Mjo, Dell prackade på min kompis morsa en 3,4 ghz, 1gb ram, något über ati gfx, vattenkylning och 5.1 surround med biffbas när hon sa att hon vill ha en dator att skriva på :)
Trådstartare #49

Men på reklamen beskriver dem Dell dom värsta datorerna,men jag man vet aldrig ifall man kan lita på dem.

lol iallafall modekortet är jävligast och sen har jag hört att man måste ha händerna på ett element ett litet tag innan man sätter in grafik kortet annars kan man kortsluta de

Gå in på dustin.se billigaste sidan som jag har sett. och tro mej jag har kollat mååånga sidor..

Jag får ihop en grym speldator för ungefär 5000.

1 Dec 2005
Bambi
↗ till inlägget

Men på reklamen beskriver dem Dell dom värsta datorerna,men jag man vet aldrig ifall man kan lita på dem.

Vi har f*n sagt ungefär fem gånger nu att dom är okej att köpa ifrån fast lite dyra, bra service osv. Men jag tycker att du ska köpa från komplett t.ex.

volvotobben: låter advancerat :P

2 Dec 2005

Japp dom är bra, fast det är bättre att bygga en egen data!!

Bajare

För sånna som inte vill ha monster data duger DELL :D t.ex. jag behöver inget bättre än DELL

4 Dec 2005

jag har en DELL den duger iallafall till att spela halflife 2 och Batllefield 2 på högsta grafiken, det är absolut allt jag behöver

Bara xps datorerna som är bra(hos dell). Bästa är att bygga din egen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in