WASD Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 (redigerat) ibland när jag ska köra vissa program så står det såhär: http://img512.imageshack.us/img512/3518/16bit1de.png vad ska jag göra?? EDIT: det är på en Windows XP Redigerat 19 November 2005 av mr COOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 för mig så funkar det när jag tar ignore... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 funka inte för mej.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 Gå till nåt program (nåt av de program man inte får nämna här, du fattar vad jag menar) och ladda ner en ny AUTOEXEC.NT, för det är uppenbart att den är skadad. Har hänt mig flera gånger, det är oftast äldre spel som gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 kanske ska testa.. den ligger ju i C:/WINDOWS & där är ju alla program som behövs för att datorn ska funka.. fasst.. jag testar nog iaf, kopierar den ifall den nya inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 November 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 nu uppstod ett nytt problem.. när jag är inne på C:/WINDOWS/SYSTEM32, så hittar jag ingen AUTOEXEC?? även om jag går in på C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT så sejer den att det inte finns non fil som heter så??? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.