Vet ni var man kan köpa nät upp kopling till PS2?och vad kostar den då? :unsure:
Vet Ni
hör i någon spelaffär eller på nätet tex siba.se,elgiganten.com eller se.
Oki jag menade så man kan spela med andra online som har den
alltså en nätverksadapter, det kan du nog köpa på webhallen.com eller nåt sånt :D
till GC kostar den iaf 600kr, priset borde va ungifär samma rill PS2
hahahaha..åh nej.. där har du fel mr COOL.. den kostar bara 299 om dom inte har sänkt priset på www.webhallen.com
jag köpte min där...om du går runt i stockholm och letar i andra spelaffärer så finns den inte!!
tro mig..jag gick runt och letade i timmar!
Förlåt jag åker inte flera mil till stockholm för jag bor i Malmö och tack
Behöver man vara medlem för att skick efter?
Webhallen behöver du inte åka till... Du kan beställa den och sedan landar den i din postlåda. Det är enkelt och inget 'riskfyllt' för någon att göra det.
Och ja... Man måste vara medlem. Trots att det inte kostar något att bli medlem.
aa tror de men de e nog på 1 tusen lapp B)
man måste inte alls vara medlem!! det måste man inte..man kan köpa
hur mycket som helst utan att vara medlem..det är bara jobbigt att skriva in adress och sånt skit
man måste inte alls vara medlem!! det måste man inte..man kan köpa
hur mycket som helst utan att vara medlem..det är bara jobbigt att skriva in adress och sånt skit
Det är väl om man är medlem så tex om du köper för 600 så kan du få en speciel film för 10 kr,och tack
varför köper du inte den bara från siba eller elgiganten som ligger nära dig?? eller Ebgames(tradition)??
↗ till inläggetVet ni var man kan köpa nät upp kopling till PS2?och vad kostar den då? :unsure:
Nej vet inte :P
du kan nog gå fråga game dom vett säkert
oki
Blev fel
Samma här