💬
Logga in
Fuska.se

50 Cent:bullet Proof

40 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Okej,n00b du får tycka vad du vill,men jämför honom med The game,erkänn han är ju en tönt.

Många hatar honom som t.ex The game,nas,fat joe och många många mer!

Och jag hoppas att du vet att inom rapp branchen så är inte tjallare säkilt välkommna!

vett men the game har vart me 50 cent när 2pac levde du vet west side east side

har du msn ?

vem hatar inte fat joe du ska öra när 50 cent dissar han ass skönt

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Det finns en anledning till varför 50 cent är kändare än de flesta rappare, jo han ÄR bätte än många.

17 Dec 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Okej,n00b du får tycka vad du vill,men jämför honom med The game,erkänn han är ju en tönt.

Många hatar honom som t.ex The game,nas,fat joe och många många mer!

Och jag hoppas att du vet att inom rapp branchen så är inte tjallare säkilt välkommna!

vett men the game har vart me 50 cent när 2pac levde du vet west side east side

har du msn ?

vem hatar inte fat joe du ska öra när 50 cent dissar han ass skönt

The game var inte ens rappare när 2pac levde(jag tror att han lever fortfarande).

Och sen ska du tänka på att The game låg i koma i ungefär 3 år,anledningen 50 cent inte ville ha The game med sig var för att The game var bättre än honom.

P.S Ja,jag har Msn,du kan läsa det i min profil men jag heter,[email protected].

@Goldust:Han är inte kändare dem flesta rappare,ifall det nu skulle vara så,då skulle anledningen vara för att han har fått uppmärksamhet pga att han tjallade på några.

Och nu har han hotats till döden.

Nivå 2 · Novis

hur ska 50 cent hotas till döden när han har 2000g-unit soldater som är redo för ganster plundring adda mig florentabazi_9@hot....

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

2000 G-Unit soldater?

Knappast,han har bara några kontakter kvar,sen är det slut.

Och anledningen till at han hotades till döds,var för att han hade tjallat på några,och dem hotade honom till döds.

Titta bara på hur många livakter han har,bombsäker bil och skottsäker väst.

Nivå 2 · Novis

han har två tusen g -unit soldater ja vet=)

vika tjalla han på

han har skott säker väst för han inte vill hammna i rullstol igen eller bli död ;)

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det var några mördare han tjallade på och inom rapp branchen så är inte rappare säkilt välkommna,så han fick väl välja mellan sanning eller konsekvens.

Nivå 2 · Novis

ej adda mig florentabazi_9

Nivå 2 · Novis

om 2pac lever är han väll gammal blev inte han skuten(sorry för dubbel inläg)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Han är ingen OG eller G,han är antagligen GW eller BG!

Han är typ en tönt jämfört med dem andra.

Nästan alla hans låtar är kvinnoförnedrande,sjukt!

Och plus han är inte hatad för det,utan typ för att han tjallade på några och nu är han i allvarliga problem!

jag vill visa att du har fel man dömmer inte gubben efter spelet fråga skulle splet vara bra om mario tog hans plats föresten har jag det nu

18 Dec 2005
Nivå 2 · Novis

visst e det kul

27 Dec 2005
Nivå 7 · Fuskare

lol har ni sett ali G filmen så vet ni vad east side och west side är för nåt :P

Nivå 2 · Novis

det är bara du som behöver se den filmen (vi vet va west side o east side är )svar två stora gäng=)+ du är äkta nobbbb

Senast ändrad:

28 Dec 2005

Orka 50 cent spel

4 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag skall ocså köpa det det värkar Coolare är Gta. & så tycker jag ingen skall läga sig i vad andra köper. det var någon som skrev. Jag tycker att det är dåligt köp inte det... :cool: :evil:

post-33894-1136367544_thumb.jpg

Nivå 1 · Novis

:meddum: orka 50 cent spelet.......snoop dog ska snart göra ett spel som hetter Fear and Respect mycket coolare

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

när kommer snoop dogs spel ut ? Vad kan man göra på det då ? föresten det kommer bara till ps3

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag skall ocså köpa det det värkar Coolare är Gta. & så tycker jag ingen skall läga sig i vad andra köper. det var någon som skrev. Jag tycker att det är dåligt köp inte det... :cool:  :evil:

Lol..*Skrattar*...menar du allvar när du säger att den är bättre än Gta..?

Ifall vi nu tar San Andreas eftersom 50 cent's spel är också nåt 'Gangsta' spel då är den mycket bättre!

Eller rättare sagt,den bästa gangsta spelen hitills.

Vill bara tilläga 2 saker:

1.Har själv San Andreas och klarat hela,asgrym spel!

2.Alla har sin egen smak,bestäm själva..men alla får komma med åsikter.. ;)

Senast ändrad:

6 Jul 2006
Nivå 0 · Nykomling

hejsan alla vet nån var man laddar hem 50cent bulletproof till pc?

tjena vet nån var man laddar hem 50cent bulletproof på pc?? då är ni coola hihi

Nivå 5 · Fuskare

Nej, jag håller inte på med nerladdning...

Hur som hellst är Bulletproof svag, hoppas med bättre spel från Snoopy...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in