Kan nån hjälpa mig? jag har spel som jag har tröttnat på,vissa inte, vill köpa nya :angry: ,vet inte vilka jag ska köpa, OBS,ej 18+ spel tack :meddum:
Ska Köpa 2 Nya Spel,tipsa Om Bra Spel
har massvis med spel som Guild Wars,WOW,Pirates Of Carribean,Fire Starter,City Of Heroes,City Of Villains med mer,tröttnat på vissa,nån som vet nåt bra spel på data?
Call Of Duty 2, Battle Of Middle Earth, Sk*t Bra Spel!
( Call Of Duty 2 )
Man kan Köra På Internet Mot Människor Från Hela Världen På Multiplayer
Man Kan Spela Single Player Klara Uppdrag Typ 100st Man Får Köra Pansarvagn,Flygplan o många Fler
Mvh
Cola-Alex
:visslar:
NEED FOR SPEED MOST WANED sk*t grymt om man gillar bilspel. om du gör det så är det ett spel jag tyckr att du ska köpa.
Half-life 2, det var 18+, men nu har dom sänkt till 16^^. Iaf köp det!
Guildwars.
Call Of Duty 2 är väldigt kort kan jag säga... Klarade ut det på en kväll.
Som Quazar säger att Half Life 2 bör du köpa om du gillar att skjuta och några läskiga scener ibland. Även BattleField 2 är grymt bra spel med världens bästa Multiplayer som man vill spela tills man inte visste att skolan fanns.
Sen finns ju Brothers In Arms som är det bästa Strategi & Andra Världskrigs shooter jag spelat.
EverQuest 2, Warhammer 40,000 Dawn of War, The sims 2, FlatOut, Matrix Online mm
Så j*vla massa spel!
Half-Life 2 är inte läskigt...
Half Life 2,Battle Field 2, Diablo 2,Counter-Strike Source
Call of Duty 2 lr getting up :cool: B)
rekommenderar stark marc eckos getting up :cool:
håller med om half-life 2
Vilka spel har du? Själv rekomenderar jag starwarsbattlefront 2,WantedGuns,Massive Assult, Firestarter,Need for Speed m.m
:visslar:
ja kan även rekomendera peter jackssons king kong de verkar osså veldigt ballt
Håller med Hagsten! :cool:
Köp Need for speed most wanted
haru bestämt dig?