💬
Logga in
Fuska.se

Mat krig

26 svar · startad

Har det nån gång vart mat krig i era skolor?

det har vart i min skola två gånger men jag har som tur var inte

varit med på nån av dom :mrgreen:

Nivå 0 · Nykomling

Vette tusan va de e för roligt me matkrig:S barnsligt, dumt och sjukt enligt min mening...

Nivå 0 · Nykomling
Vette tusan va de e för roligt me matkrig:S barnsligt, dumt och sjukt enligt min mening...

håller dock med

va e det för skoj med att leka me maten :shock:

Nivå 0 · Nykomling

En gång tror jag att jag har haft men den var bara i bordet vi satt i....

det är kul ju att göra matkrig som fest :new_bdaysmile:

Nivå 0 · Nykomling

En gång råkade jag hamna mittimellan ett matkrig.

Inte kul.

nej det är kul man ska kasta sås på alla pizzor i ens ansikte om man har glass ögon är det bra 8)

Nivå 0 · Nykomling

Ibland händer de har typ hänt en gång

20 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

mat krig är kul det har vi inte så offta men detär kul när vi har det.

Nivå 0 · Nykomling

Det har vart det en gång på vår skola

Nivå 0 · Nykomling

i min skola skulle alla blekna om nån slängde mat, för här gäller det att bottna i bamba.

(de betyder äta å äta å äta, typ...)

Nivå 0 · Nykomling

jag älskar mat krig

Nivå 0 · Nykomling

Vi får inte ha nå matkrig för att då blir våra lärare förbannade på oss och dom oskyldiga men det är bara bra att vi inte får för vi har så många galna elever så dom skulle ju i så fall matpurra än i stället för snöpurra! Fast alla elever kanske inte få börja med matkrig men ändå! :D

Nivå 0 · Nykomling

matkrig vet jag inte riktigt om det har vart på vår skola men skulle någon träffa mig med mat då skulle det vara ganska synd om honom :P

vår strängaste lärare jagade oss i kojodåren när vi hade gjort det och det var kul vi gömde oss i toaleten :D som att vår lärare var godzila

Nivå 0 · Nykomling

vet inte hur det är på min nya skola men på min förra vare såhär: börjar man ett mat krig slutar man aldrig en ända gång på hela dagen!!!!!

Nivå 0 · Nykomling
vår strängaste lärare jagade oss i kojodåren när vi hade gjort det och det var kul vi gömde oss i toaleten :D som att vår lärare var godzila

heheh lol skulle fett vilja ha tomat krig som dem har i spanien/italien

:roll: [/code]

21 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

En i min klass fick en lapp hem när han hade kastat potatis. Jag fick också en lapp hem när jag "råkade" Fnätta i väg en morot i juicen på en två bord bort. Men den slängde jag, Lappen då.

Nivå 0 · Nykomling

Det brukar väl hända någonting ibland med morötter, mjölk och tomater.... En vacker friluftsdag......

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in