Ferrie Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Tjena, undrar om någon har kört detta spel "Rise of Nations", och om det är bra eller. Vet inte om jag ska köpa det, vad tycker du som har kört spelet? Köpa eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Tjena, undrar om någon har kört detta spel "Rise of Nations", och om det är bra eller. Vet inte om jag ska köpa det, vad tycker du som har kört spelet? Köpa eller inte? ta det i köp & sälj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 19 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Tjena, undrar om någon har kört detta spel "Rise of Nations", och om det är bra eller. Vet inte om jag ska köpa det, vad tycker du som har kört spelet? Köpa eller inte? ta det i köp & sälj Jaså, men då kilar jag dit då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ja det ska du det är kul spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vipps Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 B) rise of nations rockar fett B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Jupp, eller tanka ner det. Helt klart värt det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 japp rise of nations är bra B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.