💬
Logga in
Fuska.se

Zelda-ocarina of time!

58 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 6 · Fuskare

Jag står i ett rum brevid bossen man ska ju lägga en sak i ett hål så öppnas dörren till bossen men vad ska man lägga där?

Nivå 4 · Lärling

jag har pilbågen och har vänt på koridoren och har dödat två gost :new_scrambles:

jag har precis köpt spelet idag men hur ska man göra för att få ett svärd??? :roll:

Nivå 6 · Fuskare
jag har precis köpt spelet idag men hur ska man göra för att få ett svärd??? :roll:

Du hittar det nära en laburint in i hålet genom att klicka på A när det står enter leti i den stora laburinten nu akta dej för den stora stenen svärdet är i en kista!

Nivå 1 · Novis

Hur ska man göra när man har kommit till rummet med alla rullande stenar har guiden men fattar ändå inte hur jag ska göra???

Nivå 6 · Fuskare
Jag står i ett rum brevid bossen man ska ju lägga en sak i ett hål så öppnas dörren till bossen men vad ska man lägga där?

Har inte klarat det än =(

Kan jag få hjälp fort?

var finns laburinten någonstans :oops: jag hittar ingenting nu :lol:

Nivå 4 · Lärling
var finns laburinten någonstans :oops: jag hittar ingenting nu :lol:

brevid we now all brother house eller vad det nu heter fins det en masa staket inanför där står en gubbe gå åt höger och in igen om ett hål och sen är det bara akta sig för stenen

:new_ukliam2:

tack men sen när man har klarat de och man går in till det där stora trädet vad det nu heter och har tagit kartan och går in i rumet med en decu i hur dödar man den??? :D

Ehh strunta i de jag klara det precis :mrgreen:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Har inte klarat det än =(

Kan jag få hjälp fort?

menar du i dodongos cavern...då ska du leta efter ett block som finns i en vägg...om du går runt så kan du putta ner det och dra den i hålet...

26 Jan 2004

hur gör man för att tända facklorna i goron city? och hur får man den rullande goron att stana?? :mrgreen:

Nivå 0 · Nykomling

tja

vad menar du med tja?? :|

Nivå 1 · Novis

Spelnisse för att tända alla faklor ska man bara vara riktigt snab och för att stana goronen ska man slänga en bomb på honom så stanar han :D

för det första vart fär man eld att tända facklorna med ifrån för det andra så kan jag inte köpa bomber för jag har inget att ha dom i en sån där "bombbag" elle vad det heter vart får man det ifrån??

hur kommer man in i "Dodongos Cavern"

Nivå 6 · Fuskare

Hur ska man göra jag har tagit prinsessan i fisken men kommer inte ut med henne hon försvinner när jag är ute!

Ska man göra något annat?

Nivå 4 · Lärling
hur kommer man in i "Dodongos Cavern"

ok ta det lungt först av allt gå runt och leta efter en eld den är vid big brother ta fram en pinne låt den nuda elden när den brinner så ska du springa allt vad du har till dom andra facklorna men snabba dig för dom släcks efter ett tag '

sorry att det tog lång tid men jag körde lite själv

jag kan inte klara puzzlet kan nån säga nåt tips ;) :new_2gunsfiring_v1: :new_blackey:

Nivå 4 · Lärling
Hur ska man göra jag har tagit prinsessan i fisken men kommer inte ut med henne hon försvinner när jag är ute!

Ska man göra något annat?

:idea: man ska klara bannan först man kan inte ta ut hanne för att hon vill ha sin sten först

ledsen för föra medelandet men det kom visst in lite många bokstäver

vad ska man göra i fayiry fontanen eller vad den nu hetter den som är vid den stora fisken bakom soras fonten :?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.