💬
Logga in
Fuska.se

Tycker Ni Att Jag Ska Köpa Gamecube?

46 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Inte? Så du kallar inte Resident Evil våldsamt?

Men du har ändå en poäng. Det finns fler Shoot-em-up spel till Xbox och Platstation. Men personligen har GC varit till mest nöje för mig, och jag har alla tre (Xbox, PS2 och GC).

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Resident Evil är inte så våldsamt, Gamecube har mer "barn" spel, vilket är dåligt. Men du kan nog hitta något våldsamt om du letar.

17 Jan 2006
Nivå 5 · Fuskare

Äh, spela roll, barn spel kan vara kul också.

18 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

köp gamecube det är asssss kul att spela på eler spara till det nyaste nitendo konsolen revolution som kommer utt år 2007 det är ett år dit men då har man tid att spara lite jag teker spara till den i alla falllllllll!!!!!!

20 Jan 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Game cubes fördelar: Sköna kontroller, Många roliga spel, Snabba laddningar på nästan alla spel, snygg grafik, Liten, Multiplayer över internet och lite till som jag inte kommer på nu.

den enda nackdelen är nog att man inte kan titta DVD i den, men har man DVD-spelare gör ju inte det nåt.

jag rekommenderar Gamcube eftersom tex. Xbox 360 krashar ibland.

21 Jan 2006
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

köp gamecube det är asssss kul att spela på eler spara till det nyaste nitendo konsolen revolution som kommer utt år 2007 det är ett år dit men då har man tid att spara lite jag teker spara till den i alla falllllllll!!!!!!

Det kommer ut i år, fast väldigt sent.
22 Jan 2006
Nivå 2 · Novis
Spara till revulotion!!!!!!!!!!

post-7347-1137967413_thumb.jpg

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in