Ferrie Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 leffe: Du själv verkar vara som en barnunge, så du kan ju antagligen mena dej själv när du skriver "Ungar, ignorera Chihuahuas meddelanden för det ända hon vill är att skapa en armé med gud-anhängare för att ta över världen." Har du nåt emot ungar (som du själv är) ? Sen får hon väl skriva vad hon tror/tycker, ingen ska behöva ignorera pga vad du tycker!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Tack Ferrie. Verkar som vi är på samma sida rätt vad det är. Du -Snake_bite- jag håller med dig helt och fullt. Och leffe. Du tycker det är kul att provocera småbarn. Varför går du inte och gör det då och låter de som inte är småbarn vara ifred? Eller om man ska tänka som om man vore en idiot - varför provocerar du då inte dig själv? Jag tänker inte skapa "en arme med gud-anhängare för att ta över världen". Men världen skulle mycket väl bli bättre. Jag menar, att det finns mängder med sanna historier om människor som varit förlorade i våldets, drogernas eller narkotikans värld, men som blivit omvända och pga sin nya tro slutat med sitt tidigare liv. Alltså orsakar den fruktansvärda kristendomen, vilket jag antar att du tycker, snarare mer fred än problem mellan människor. Tro du att jag är förlorad om du vill det. Du kommer en dag veta sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 leffe: Du själv verkar vara som en barnunge, så du kan ju antagligen mena dej själv när du skriver "Ungar, ignorera Chihuahuas meddelanden för det ända hon vill är att skapa en armé med gud-anhängare för att ta över världen." Har du nåt emot ungar (som du själv är) ? Sen får hon väl skriva vad hon tror/tycker, ingen ska behöva ignorera pga vad du tycker!! Agree big time! Man är FORTFARANDE BARN tills man blir myndig d.v.s 18 år. Men man kallas för tonåring från 13 och uppåt men som sagt fortfarande ett barn. Så kalla ingen för nåt du själv är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leffe Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Tack Ferrie. Verkar som vi är på samma sida rätt vad det är. Du -Snake_bite- jag håller med dig helt och fullt. Och leffe. Du tycker det är kul att provocera småbarn. Varför går du inte och gör det då och låter de som inte är småbarn vara ifred? Eller om man ska tänka som om man vore en idiot - varför provocerar du då inte dig själv? Jag tänker inte skapa "en arme med gud-anhängare för att ta över världen". Men världen skulle mycket väl bli bättre. Jag menar, att det finns mängder med sanna historier om människor som varit förlorade i våldets, drogernas eller narkotikans värld, men som blivit omvända och pga sin nya tro slutat med sitt tidigare liv. Alltså orsakar den fruktansvärda kristendomen, vilket jag antar att du tycker, snarare mer fred än problem mellan människor. Tro du att jag är förlorad om du vill det. Du kommer en dag veta sanningen. Oh "du kommer en dag få veta sanningen". Hur kommer denna sanning uppenbaras skulle jag då gärna vilja veta. Det finns också mängder av statistik på människor som inom olika religion-sekter tagit självmord, blivit sexuellt utnyttjade mm. Detta förekommer bla. i Jehovas Vittnen och Livets Ord. Vill be om förlåtelse för fel ordval, minderåriga ska det nartuligtvis vara =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Yoto: Mm, hoppas inte det var till mej du skrev det? leffe: Ja, och du är en utav dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Lätt Man tror på Gud :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Nartuligtvis? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Nartuligtsvis? ;P Vad menar du? :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 "Vill be om förlåtelse för fel ordval, minderåriga ska det nartuligtvis vara =)." Hoho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Hehe, så klagar han på att jag inte kan hantera svenska språket.. humbug Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leffe Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 folk med färre år på nacken än jag menar jag nartuligtvis då. K3nG4 fick luft ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.