Jag ska nog också säga förlåt Tyranitar_pupitar. Men kan vi komma överens om att vi inte säger fula saker till varandra?
Ännu Ett Nytt Pokémon-spel
Ja visst
Okej, jag har gjort rätt många pokémon på senaste tiden, men ändå :P Här kommer en ny! Den heter Galap och är Bug/Flying. Den kanske ser lite förvirrande ut, men den använder den mörkgröna saken för att flyga genom att flappa den upp och ner.
Nån kan väl göra en som är shadow/fight
Kola king: Jag öpnar gamla Pokemon blider som jag har tat hem från olika sidor och änfra först litre i paint och sen i ett annat program som jag där finslipar ganska mycket. I paint ändra jag färgerna ganska mycket och så + att det är ganska lätt att ändra på dom när man zomar in mycket.
Eric.H: Har bar en intresant fråga, hur mycket jobbar du med spelet hemma? varje dag? i så fal hur mycket om dan? svar snälla jag vill veta.
Kola King: Snygga! Gör gärna nån mer route.
robert: Olika.
om man ska se om pokemon en är lycklig kan det finnas en mätare.
Bra ide och EX MAX du använder inte caps lock!
Snyggt!!!!!!
Tackar! :rolleyes:
Varför gör du ingen Purple och White fodral?
Dom blir nog också snygga
↗ till inläggetJÄTTE SNYGG :cool: :cool: :cool:Dom blir nog också snygga
Wogzeur
Okej, här kommer en ny route! Jag gjorde en Snorlax uppe i hörnet som man kan få om man kommer in från nåt annat ställe, bara för skojs skull, jag kan ta bort den om du vill. Sen postade jag också den förra routen jag gjorde fast nu med fler tränare, som du ju ville ha.
Och sen undrar jag bara:
1. Hur många nya pokémon finns det nu?
2. Hur många nya ska det bli?
3. Ska du ha med de gamla pokémonen också?
Sen kan väl den där Mightyena utveckling heta Triyena (eller var var ditt inlägg ett förslag på namn, Tyranitar_Pupitar)?
Snygga routes kola king! Väldigt snygga :rolleyes: ( haha inlägg 1000 )
tack för den tyranitar.... not!!! <_<
snygga pokemon/routes alla ÖVRIGA!