hehe, ja det syns :D jag måste lära mig brusha lite bättre först :D
Styla Bilar
finns det mer turtorials?
↗ till inläggetfinns det mer turtorials?
Ja det finns hur mycket som hellst
http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/260.jpg
volvo 262c lite stylad...
och sen orginal
http://files.upl.silentwhisper.net/upload7...2004-20-10-.jpg
nice apoca! men hur gör man egentligen sånnadär luftintag? trixigt att få det se bra ut.
och hur får du bakgrunden snygg när du sänkt den?
en n00b grejj man kan göra för att slippa strulet mad bakgrunden är ju att ta bort den helt och sedan göra någon snygg själv så det ser ut som kortet är taget i en studio etc.
håller på med en just nu, tror den blir ganska bra.
så nu är den i princip klar, här är den. hyfsat nöjd för att vara andra bilen jag stylat...
↗ till inläggeten n00b grejj man kan göra för att slippa strulet mad bakgrunden är ju att ta bort den helt och sedan göra någon snygg själv så det ser ut som kortet är taget i en studio etc.
så nu är den i princip klar, här är den. hyfsat nöjd för att vara andra bilen jag stylat...
Bilden på den stylade funkade ju inte... å apocas (eller vad han hette) bilder funkar ju inte heller!
Jag har kortat en Volvo 245 här, men hur ändrar man egentligen färg i photoshop? Jag vill ha bilen blå över listen och svart under, eller typ svart med flames eller nåt.
↗ till inläggeten n00b grejj man kan göra för att slippa strulet mad bakgrunden är ju att ta bort den helt och sedan göra någon snygg själv så det ser ut som kortet är taget i en studio etc.
Bilden funkade nog inet för att tråden är från 2005...
Visste att någon skulle göra så... MEN DET JAG VILLE VETA VAR: HUR GÖR MAN!?