💬
Logga in
Fuska.se

Harry Potter Och De Vises Sten

5 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hejsan.

Jag undrar en sak. Hur sjutton vinner man över Quirrell i slutet? Jag har försökt allt jag kunnat komma på men lyckas ändå inte. Hur gör man??

MvH

//Tjej med lust att klara av spelet innan hon fortsätter med resten av pc-spelen som kommit ut..

först så ska du putta alla pelare på honom sen så ska du använda spegeln i mitten av rummet de e bus änkelt :D

12 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hejsan.

Jag undrar en sak. Hur sjutton vinner man över Quirrell i slutet? Jag har försökt allt jag kunnat komma på men lyckas ändå inte. Hur gör man??

MvH

//Tjej med lust att klara av spelet innan hon fortsätter med resten av pc-spelen som kommit ut..

NOOOOOOOOB! hur f*n kan du och sitta och spela noobspel!? köp Call of Duty 2 för f*n! cicila_girl!!!!!!
Nivå 0 · Nykomling

vadå noob? hon kanske inte gillar krigspel! <_<

13 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker det är svårt, det är mycket lättare att klara bassilisken i tvåan. Det värkar som varje spel blir lättare.

Nivå 0 · Nykomling Bajare
↗ till inlägget

Hejsan.

MvH

Men håll käften det är du som är Noob ! Hon kanske inte vill spela spel där man bara mördar varran (vilken jag tycker är ganska vettigt) och är det ett lagbrott att inte tycka som du? <_<

EDIT: stavfel

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in