💬
Logga in
Fuska.se

skidor&snowbord

15 svar · startad

ska ni åka skidor nångång i skolan o jag menar också snowbord vi får åka snowbord om vi är säkra därför det är svårt min kompis kan jag vill lära mig det

vi ska åka i februari, jag ska åka skidor

Vi ska åka skidor och sånt i April (Riktigt sent) när ungefär all snö är smält och det gör vi varje år!

Vi ska åka skidor och sånt i April (Riktigt sent) när ungefär all snö är smält och det gör vi varje år!

VA?? i april?? hehe synd för dig, fast jag tror inte att snön är smält för dem har nog en fejk snö

VA?? i april?? hehe synd för dig, fast jag tror inte att snön är smält för dem har nog en fejk snö

Ja, Dom har fejk snö men lite tidigare än i April brukar vi åka till en backe som mer är som en pulka backe (ungefär 100 meter) som är jätte tråkig åk liftarna är dödsfarliga, Dom drar i så jätte mycket men till slut vande jag mig! :D

i morgon ska jag åka på längden.aså längd skidor.

vi åker vecka 6 vår backe vi går så finns det familje backen är jätte stor lilla backen är normal svarta backen är farlit o största backen är brantast

15 Feb 2004

vi åker vecka 6 vår backe vi går så finns det familje backen är jätte stor lilla backen är normal svarta backen är farlit o största backen är brantast

nej

Vi åker till rome varje år! :)

Jag ska åka skidor nån gång i mars!

Vi åker till rome varje år! :)

Åker ni till ROM? Eller vad är det som det stog? :(

Vi ska inte åka någonstans, åker typ aldrig någonstan.. *f*n va förkyld jag är =(*

Åker aldrig skidor eller snowboard!

Fast jag brukar åka skidor ibland med några kompisar..

Det heter Rome där vi åker skidor/snowboard

23 Feb 2004
Bambi

vecka 7 åkte vi till Rome med skolan... -trött- samling 06:15 utanför skolan

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in