ska ni åka skidor nångång i skolan o jag menar också snowbord vi får åka snowbord om vi är säkra därför det är svårt min kompis kan jag vill lära mig det
skidor&snowbord
vi ska åka i februari, jag ska åka skidor
Vi ska åka skidor och sånt i April (Riktigt sent) när ungefär all snö är smält och det gör vi varje år!
Vi ska åka skidor och sånt i April (Riktigt sent) när ungefär all snö är smält och det gör vi varje år!
VA?? i april?? hehe synd för dig, fast jag tror inte att snön är smält för dem har nog en fejk snö
Vi ska åka skidor och sånt i April (Riktigt sent) när ungefär all snö är smält och det gör vi varje år!VA?? i april?? hehe synd för dig, fast jag tror inte att snön är smält för dem har nog en fejk snö
Ja, Dom har fejk snö men lite tidigare än i April brukar vi åka till en backe som mer är som en pulka backe (ungefär 100 meter) som är jätte tråkig åk liftarna är dödsfarliga, Dom drar i så jätte mycket men till slut vande jag mig! :D
i morgon ska jag åka på längden.aså längd skidor.
vi åker vecka 6 vår backe vi går så finns det familje backen är jätte stor lilla backen är normal svarta backen är farlit o största backen är brantast
nejvi åker vecka 6 vår backe vi går så finns det familje backen är jätte stor lilla backen är normal svarta backen är farlit o största backen är brantast
Vi åker till rome varje år! :)
Jag ska åka skidor nån gång i mars!
Åker ni till ROM? Eller vad är det som det stog? :(Vi åker till rome varje år! :)
Vi ska inte åka någonstans, åker typ aldrig någonstan.. *f*n va förkyld jag är =(*
Åker aldrig skidor eller snowboard!
Fast jag brukar åka skidor ibland med några kompisar..
Det heter Rome där vi åker skidor/snowboard
vecka 7 åkte vi till Rome med skolan... -trött- samling 06:15 utanför skolan