HEEJ!
Hur många spel har du varvat?
Jag har:
20 spel!
HEEJ!
Hur många spel har du varvat?
Jag har:
20 spel!
så där 50-60....
Har inte koll på alla=)
30-40, men blir någ fler nu till 2006 :)
oräknebart. hundratals.
:D typ :blink: 50 nånting :D
Har börjat köpt mer och mer nu, så det blir mer och mer nu..
Ungefär 10 spel har jag klarat av. Är ingen riktig Spel marodör som spelar och spelar. Väljer omsorgsfullt mina spel och har kvar dem i flera år och kan fortfarande spela om den utan att tappa sugen.
↗ till inläggetTyp raka motsatsen mot mig då. jag hyr alla spel jag ser och varvar dom och sen åker dom tillbaka till affären igen. Om det är nått spel som jag blivit riktigt förtjust i så går jag till GAME några dagar efter och köper det. :cool:Ungefär 10 spel har jag klarat av. Är ingen riktig Spel marodör som spelar och spelar. Väljer omsorgsfullt mina spel och har kvar dem i flera år och kan fortfarande spela om den utan att tappa sugen.
Det var ju inte ett dåligt system ^^ Men jag försöker nu låta bli att bränna upp alla mina pengar :P
Om man HYR ett spel som du gör och man "bränner" av det. Märker dom i affären av det? :gitarr: :kung:
Mja... De flesta nya spelen är ju Bränn skyddade och i DVD format. Men om du lyckas bränna ett spel så tror jag inte att de kommer märka det.
Skulle inte heller tro det.
Jag har klarat dessa
Spiderman 2
tekken 1
tekken 2
tekken 3
catwoman
tekken 4
tekken tag
tekken 5
prince of persia 2
need for speed must wanted (klarade idag!)
crash
crash 2
crash wraped 3
crash bash
crash team racing
crash nitro kart
crash n-spaced (ovanlig men tråkig och svår)
crash wrath of cortex
crash twinsanity
resident evil 3
smackdown vs raw
spyro a heroes tail
sonic the hedgegog
zelda ocarina of time
zelda the windwaker
call of duty (den förra)
tomb raider
fantastic four (skit tråkig)
sen kommer jag inte på några mer vilka har ni? :)
Tror att jag har varvat ca. 7-8 spel.
Lite mer än tillräcklit skulle jag tro minst 50 :huh:
Typ de flesta spel som jag har. Har ett 20 tal. Har även bytt in några spel som jag har haft. -_-
10
7 spel
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in