💬
Logga in
Fuska.se

Age Of Empires2 :the Age Of Kings

50 svar · startad

Vaa ?? Kan man spela online på Age of Empires ?

Nivå 4 · Lärling

ehhh det kunde man redan i 1 till och med

men jag hade pirat version av age of empires but i got to to the hard work jag gatt formatera datorn men om nån har en no cd version och vill sharea så kan jag väl va med

Nivå 6 · Fuskare Bajare
↗ till inlägget

Vaa ?? Kan man spela online på Age of Empires ?

Ja godmorgon...

Kyle_Katarn ska vi lira Age of empires III på nätet? Det är väldigt bra MUltiplayer läge faktist :D

skulle kanske ha villat vara med, men jag suger på AOE. Så isåfall måste ja träna :P

31 Dec 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #45

jag hadde glömmt att jag hadde en turnerig :P men den blir avblåst för att det inte funkar att spela online för mig så den är borta nu :( :( :(

kan en modd låsa denna tråd??

Senast ändrad:

1 Jan 2006
Nivå 2 · Novis

VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?????????????????????????NNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 Jan 2006
Nivå 4 · Lärling

jag kan vara me!!! plats n r7 till mig ?

Nivå 6 · Fuskare Bajare

@Tacklaren

Han sa ju att det inte blev någon turnering

*** va ondödig tråd!! Du skapade den säkert bara för att få fuskamynt & fuskarank

3 Jan 2006
Nivå 3 · Lärling Baron
↗ till inlägget

Skit också,hade den förut som därefter gick sönder i hårdisken efetrsom jag hade spelat för mycket.

Ladda ner ett crack till spelet så ska det funka fint igen. Finns förmodligen på gamecopyworld om du googlar det.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

@Tacklaren

*** va ondödig tråd!! Du skapade den säkert bara för att få fuskamynt & fuskarank

okej... har jag missat; SRY

7 Jan 2006
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #51
↗ till inlägget

@Tacklaren

nej, till skillnad från andra så BRYR JAG MIG INTE OM FM och för mig så funkar det inte att köra online för någon konstig anledning, om någon vill testa (och kanske få tillbaka turneringen) att köra online med mig så kontakta mig på min msn [email protected]

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in