💬
Logga in
Fuska.se

En Liten Guide Till Amx Med War3ft

5 svar · startad

klicka här för att få WAR3FT klar och klicka här för att få libist.gam

den var inte klar

-----------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------(1)ADMIN ADD-----------------------------------------

-------------------------------------(2)BANOR-----------------------------------------------

-------------------------------------(3)HJÄP MED WAR3FT:en-----------------------------

ADMIN ADD: titta på bilden

http://www.freewebs.com/counterstrike93/bebtby.gif

asså du ska lägga in steam_id den får du genom att skriva status i console när du spelar en server! sen gör som det står "alfabetet till u"

-----------------------------------------------------------------------------------------------

BANOR: enkelt gör bara en map i dedicatedserver/cstrike som ska heta

"maps" sen lägg in banor =)

HJÄLP MED WAR3FT:en: haha den e enkel bara lägg allt

med libist i dedicatedserver/cstrike

KLART :rolleyes: :) :D

*Bilden borttagen, §1.20*

//Nebbig

Senast ändrad:

20 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

T.o.m. jag vet mer än så, och ändå får jag inte mitt att fungera....Kanske ska skriva så att allt fungerar?

Senast ändrad:

du ska lägga in dom här 2 grejjerna i steam/steamapps/dittkonto/dedicatedserver/cstrike!

sen e det klart.

Nivå 0 · Nykomling

Lol.. VIlka 2 grejer?

Nivå 0 · Nykomling

tror jan menar Amx och Wc3 modet...Sen ska du ju ändra i din pluggins mapp också när du håller på.

25 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Dumheter det här.

§1.3, vilket bland annat innebär snack om CD-nycklar. Låst.

Tror inte att jag klara det. :unsure:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in