Jag har hittat ett ställe om nya Unowns som kanske kommer att komma i nåt spel eller som kanske finns på Ruby och Sapphire men jag vet ganska lite om dom! Här är bilder om dom och vet ni något om dom så skriv det gärna! http://www.serebii.net/pokemon_advance/unown.shtml :roll:
Märkliga Unowns!
Det är ju :!: och :?: !
hah.. dom va roliga.finns det mer sån kontiga unowns?
Nej tror inte det men kanske
var fångar man unowns?
var fångar man unowns?
Dom går just nu bara att fånga på Crystal, Guld och Silver! Men det här får du i alla fall diskutera någon annan stans eftersom det inte tillhör forumet! :?
Sådanna Unowns har jag aldrig sett eller hört talas om... Konstiga...
Om man har gameshark kan man någ få dem två unown...
det stog att det inte var menigen att dom skule vara med i r/s utan att dom kommer vara med i ett trdje spel
Då kan man väl fånga dem i Red Fire och Leaf Green
det borde man inte kunna för på fire red & leaf green så kan man bara fånga pokemon från röd & blå & grön & gulDå kan man väl fånga dem i Red Fire och Leaf Green
Ja men man kan byta med R/S!
man kan fånga deyox på fier red lef gren
Var står det? :oman kan fånga deyox på fier red lef gren
...Silver, Cristal och Gold ja.(b @ 17/02-2004 09:43:16)Då kan man väl fånga dem i Red Fire och Leaf Green
det borde man inte kunna för på fire red & leaf green så kan man bara fånga pokemon från röd & blå & grön & gul
kan man få regice,regirock,registeel påfire red och leaf green?
Vet inte.
Nej, eftersom det bara är pokemon från röd, gul och blå!kan man få regice,regirock,registeel påfire red och leaf green?
man kan byta alla pokemon från R/S till FR o LG
man kan få alla pokemon som finns på FR o LG jag har FR det äger
Jo man kan få regice registeel regirock i fire red och i leaf green.. kolla på Forum.fuska.se > Nintendo > Gameboy Advance > Pokemon > Hur Ni Får Regisarna