💬
Logga in
Fuska.se

Hata PS2 till varje pris

111 svar · startad · 🔒 låst

Sluta med NÅGRA onödiga inlägg!

28 Jan 2004
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #62
Du fattar nog inte.

Nä så pass trögfattat är jag...hehe

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi
När vi ändå är igång killar så kan ni bli medlem i min "hata Kassler från fuska.se klubbem"

ja joinar lätt...å de e inte på skämt, tycker ja ser kasslers å hans inlägg över allt, å alla i stil med: aa, lr hur...mm det tycker jag oxå...

bara massa spam för å få inlägg+poäng, dessutom har han en ful avatar ;P

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #64
När vi ändå är igång killar så kan ni bli medlem i min "hata Kassler från fuska.se klubbem"

ja joinar lätt...å de e inte på skämt, tycker ja ser kasslers å hans inlägg över allt, å alla i stil med: aa, lr hur...mm det tycker jag oxå...

bara massa spam för å få inlägg+poäng, dessutom har han en ful avatar ;P

Du har också en rätt ful avatar. En kille med loj näsa och mögligt skinn. Men åter till ämnet vi är inte här för att jämföra avatar utan för att Hata PS2 hohooo. trodde du kunde äga mig va? Och det att jag bara spammar är skitsnack. Är det något inlägg som är värt att svara på så gör jag det! Men jag spammar nästan aldrig. Har väl kanske hänt någon gång men jag spammar inte mer än vad du gör. Och tycker du att denna tråden är dum så stick härifrån till någnon av dina missanpassade onödiga trådar.Jaag citerar:"Jag är rätt snygg..." och "blrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr".

just det sluta me att ränna här inne om du nu älskar gaystation så myckett

Nivå 4 · Lärling

ska du inte ha en hata Gamecubeklubb också?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Dena tråden borde låsas tycker jag. Bara massa spam av kassler.

Dena tråden borde låsas tycker jag. Bara massa spam av kassler.

Det e ni som borde låsas ute från det här inläget!!!

Gå till erat eget inlägg,ni måste ju inte precis vara här!!! :new_argue:

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #69
ska du inte ha en hata Gamecubeklubb också?
Nä för det finns ingen anledning att hata gamecube. Den som inte gillar denna tråden kan sticka. Det är bara Spelnisse, kannibalgäddan och jag som verkar vara civilserade här inne.
Nivå 4 · Lärling

Okej säg en sak som är fel med PS2

ok:extremt osköna och plastiga handkontroller,kass prestanda,har typ två spel som e bra...ska ja fortsätta??oj då!förlåt mig så mycket!man skulle ju bara säga EN sak!

Nivå 0 · Nykomling

Handkontrollerna -eller va man nu man ska kalla dom plastiga-japanska väl formade klumparna.

Är till 100% OSKÖöööna. jag får f-n skavsår av o hålla i dom dessutom värk i handlederna.

GC har liknande men bättre handk. De ä väl inte så konstigt heller Game cube är liksom PS Japanskt SKIT !

Microsoft XBOX EAGER KOLOSALT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/// Re@L X_LIRER

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #73
ok:extremt osköna och plastiga handkontroller,kass prestanda,har typ två spel som e bra...ska ja fortsätta??oj då!förlåt mig så mycket!man skulle ju bara säga EN sak!
Fortsättning. Den har en dvd(kanske tycker jag verkar dum nu men en spelmaskin med dvd är ingen renodlat spelmaskin), Fortfarande den dyraste konsolen fastän den är Den är den äldsta och den sämsta och den har en ful kantig design och vill man få den att se någorlunda snygg ut måste man köpa ett stöd till den för 149 kronor så att den kan stå upp. Men då blir det halvt livsfarligt att stoppa i ett spel eftersom den riskerar att ramla ut vilket i sin tur leder till att skivorna pajar så att vi köper nya så att sony får mer pengar att slösa upp på onödiga (spel)maskiner. Känn dig sönder ägd kackelrott :1_ckyou:

det här är ju bara en onödig tråd för att tjäna poäng. ps-2 är iallafall snyggare och smidigare än x-box. dem har samma spel men högre priser på x-box. det är bara tre stycken som tycker ps2 är dåligt.

det är: råa kassler, nördgäddan och spelnörden

som om du har nåt att komma med,disco/bikboy/bönan!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Håller inte med! Ps-2 har inte smidigare eller snyggare än x-box. Men det andra håller jag med.

Är det bara jag som tycker att tråden borde låsas?

kan inte vi få ha våran tråd ifred elle??? :evil:

och föresten Disko har du kollat hur många som e med i kasslers klubb lite mer en tre!!!

just det!men stick till gaystation forumet istället"!!!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag tycker inte att deta handlar om x-box. Mer Ps2

man blir lite misstänksam....

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.