Nån som vet vart man kan lämna in sitt X BOX om man ska chipa det???
Tacksam för svar :lol:
Nån som vet vart man kan lämna in sitt X BOX om man ska chipa det???
Tacksam för svar :lol:
Jag har en kompis som har chippat sitt, ska fråga han
när tror du att du kan fråga??? :roll:
Frågade idag."Nja liksom du vet min låtsas mamma hon jobbar på It avdelningen på ikea och kände någon som hade en bekant som kunde" Fråga någon annan...
eeehhh min mamma känner nån som jobbar på ikea också...vad heter din låsas mamma :shock:
det var inte min låtsas mamma.
f*n va fult!LOL
Du vet väl att man inte kan gå på xboxlive med ett chippat xbox?? microsoft har sett till att det automatiskt laddas ner en patch i xbox som gör att hela hårdisken raderas.
f*n va fult!LOL
Vad menar du met de?
så är det inte så bra att chippa mitt xbox elle?
Det beror på. Ska du spela över xboxlive då????
Han jag känner har väl 30 spel i hårddisken plus 300 snes emulator spel. Lånar han ett av mig så kan han kopiera in det på hårddisken. Sen kan man ladda ner spel också,,, även playstation 2 och gamecube spel också. Man man måste nästan ha bredband för att ha nytta av ett chip
jag har bredband men kan man köra gamecube spel på xbox???
Jag tror det om man laddar ner det.
Men vilket har du helst då: Xboxlive eller chipp??
Eeeeeehhhhh...jag tror jag vill chippat... men jag måste veta vart man gör det bara
Jamen chippa det då. Det där med gamecube spel är jag inte riktigt säker på... men jag tror det var så.
Vill du chippa eller ha xbox live
Ja jag fick Xbox live i julklapp så jag tänker inte chippa. Ska bara registrera mig sen kan jag spela XIII online och ladda ner utrustning till Knights of the old republic
Jag hittade en sida där man kunde chippa!
www.dvdirect.net eller var det www.dvdirekt.net
tack så väldigt mycket
:new_smilie_colors1:
smart o ta upp det här!! bara så att ni vet så är det olagligt!!,men inte för att jag bryr mej, men man kan vara lite diskret! Eller???
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in