Det vet jag, men jag snackar om spelbara raser.
Annars så borde ju tillexempel Murlocs, centaurer, makrura (hummersakerna i vattnet, alltså), Naga och allting finnas med. ._.
Det vet jag, men jag snackar om spelbara raser.
Annars så borde ju tillexempel Murlocs, centaurer, makrura (hummersakerna i vattnet, alltså), Naga och allting finnas med. ._.
De sæger ju Warcraft och inte WoW.....
Pandaren!
Ja men det jag syftar på är att Marskatta frågade varför Draenei inte är med i omröstningen.
~Back on topic.
BTOTA(Back To Off Topic Again)
Draenei fanns i Warcraft III som sagt.
Nej det fanns dom inte alls det säg nån
detta är ju rasistiskt!
nämen night elf.
↗ till inläggetNej det fanns dom inte alls det säg nån
I Human Campaign i Frozen Throne fanns dom. Om du mossat det kan du väl spela om det.
↗ till inläggetKallades dem inte Ereder då :huh: ?Nej det fanns dom inte alls det säg nån
Det fanns ju "fula" saker vid namn Lost One, som leddes av Akama, (dom finns i WoW också, i Swamp of Sorrows) det är Draenei som är korrupterade och galna. :)
Nej det är inte Draenei som är korrupterade och galna. Och Donken, jag kommer inte ihåg om dom hette Eredar. Känner igen det men jag vet att ordet Draenei har kommit upp flera gånger i FT.
Ja men dom fanns inte i warcraft 3 reign of chaos
Håll kåften. ;-P
BARUK KHAZÂD! KHAZÂD AI-MNU!
Dvaerj, aint no other rase but you.
(ändå spelar jag inte det ;o)
Håll kåftan,tack.
Woo boo dong?
Pandaren, are eating your brain
(jag gillar kakor)
Eftersom du gjorde ett helt obegripligt meddelande kan ju jag också gøra det,eller hur?
Och jo,Draenei fanns i Reign of Chaos.
↗ till inläggetJa men dom fanns inte i warcraft 3 reign of chaos
Det har jag inte ens sagt.
Måste bara påpeaka en sak....den dagen som denna omröstining statades visste man inte att Alliance nya ras skulle vara dranei , så va f*n e annan?
Till ämnet : Dvärgar är bäst
Nej archimonde var en dranie han är nu en demon :)
Han ær en Draenei och kommer alltid att vara det.
↗ till inläggetHåll kåftan,tack.
Woo boo dong?
Pandaren, are eating your brain
(jag gillar kakor)
Eftersom du gjorde ett helt obegripligt meddelande kan ju jag också gøra det,eller hur?
Och jo,Draenei fanns i Reign of Chaos.
Før alla studerande och kaniner.Och idioter.
Och om du läser lite nogrannare så ser du att i rutan ovanför texten så står det: "This article or section contains information taken from Warcraft III: Reign of Chaos, Warcraft III: The Frozen Throne, the manuals, and official bonus maps which may not be found in other sources of lore."
Och nej, draenei fanns inte i Reign of chaos. Iaf inte som spelbar ras.
Om han var en draine skulle han va en snäll pojke nu är han en dum pojke :o
undead rogue e kung :)
tog undead förresten :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in