Hoppa till innehåll

Nått Bra Sett Att Käna Pengar På ?


kkthxbye
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

Om man är lvl 10-14 (helst warrior) skulle jag säga utanför Thunder Bluff mot alla harpies. mellan lvl 10-14 ger dessa 100-80 xp vilket blir rätt bra i längden då dessa fiender är lätta att döda (se upp för ADDs bara). ha även 4 extra påsar (6 slots/ 5 silver) när alla påsar är fyllda (eftersom mycke items stackar så har man mycket vapen/armor som är värt ganska mycket i affären när alla påsar är fulla)

 

Lvl15+ skulle jag säga crossroads. (själv är jag på lvl 14 så jag vet inget annat bra ställe att grinda på)

 

 

Flagg: Grinding är att döda fiender i ett område om och om igen för att få xp.

Jag skulle säga att ha 75 guld är bra för en lvl23.

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad f*n har det med att göra att han har varit i AV på level 60 ? Jag antar att du är nån liten lowbie som aldrig kört av och tror att alliance vinner, och dessutom måste klanka ner på andra. ( FYI, horde > alliance i av ;] )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Vad f*n har det med att göra att han har varit i AV på level 60 ? Jag antar att du är nån liten lowbie som aldrig kört av och tror att alliance vinner, och dessutom måste klanka ner på andra. ( FYI, horde > alliance i av ;] )

 

pratar du med mig eller? jag gav tips till folk med rätt låg level, stör det dig eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad f*n har det med att göra att han har varit i AV på level 60 ? Jag antar att du är nån liten lowbie som aldrig kört av och tror att alliance vinner, och dessutom måste klanka ner på andra. ( FYI, horde > alliance i av ;] )

 

Snälla, läs igenom tråden innan du postar. ><
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...