💬
Logga in
Fuska.se

Har Ni Spelat Athen 2004?

28 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare Bajare
Trådstartare #1

Ja, och det är det bästa spelet jag har spelet på Ps2! Röstade jag! Underbart bra spel! (inte bara för att jag utklassar alla i det)

Skicka gärna en motivering om ni tycker det är Roligt/tråkigt :D

EDIT: Jag råkade skriva gört talas :P Det ska förstås vara hört talas :D Ursäktar misstaget :(

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

jag tycker det är kul men kommer inte ihåg varför, det var typ 1 år sedan jag spelade det

Nivå 6 · Fuskare Bajare
Trådstartare #3

Jag tycker det är underbart kul har typ Världsrekord i allt <_< Något jag aldrig blivit bra på är Hästhoppning

Nivå 5 · Fuskare

Är det Bra?

25 Dec 2005
Nivå 5 · Fuskare

Det är kul i början men sedan blir det bara tråkigare och tråkigare. Det blir väldigt enformigt när man väl spelat ett tag. Så köp ettt annat spel om du funderar över att köpa det (ta inte illa upp Henke).

26 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

Det är typ OS spel va? Jag har somsagt hört talas om de, men det skulle kanske vara kul att spela det, det verkar ganska bra nu när ni säger de.

Nej, men jag vet vilket det är

Nivå 3 · Lärling

Har alltid hatat olympics spelen. ser ingen humor i att springa på banor kasta spjut etc etc. nä de u ju för fasen ingen action eller spänning i de spelen. Och vart ska man få den där härliga adrenalin kicken då?

Nivå 7 · Fuskare

jag ha varken spelat elle höt namnet :gitarr:

27 Dec 2005
Nivå 3 · Lärling

Och det är lika bra det.

Nivå 6 · Fuskare Bajare
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Har alltid hatat olympics spelen. ser ingen humor i att springa på banor kasta spjut etc etc. nä de u ju för fasen ingen action eller spänning i de spelen. Och vart ska man få den där härliga adrenalin kicken då?

Vi sportintresserade kanske gillar det? Vi som inte bara vill skjuta ner folk på spel.. Hur kan man hata olypiska spelen?

Nivå 8 · Veteranfuskare

har ej spelat det, men jag skulle gärna testa det :D

29 Dec 2005
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Hur kan man gilla olympiska spelen? ett himla evenemang som går över alla bra filmer som annars skulle ha gått, i 5 veckor. Finns inge bra med det.

DEt var skitdåligt!

Håller med juppy, man missar ju massa bra filmer! :angry:

Nivå 1 · Novis

Aldrig spelat eller hört talas om det ;)

Nivå 6 · Fuskare Bajare
Trådstartare #16
↗ till inlägget

Men seriöst menar ni allvar ... Fotbolls Em/Vm och OS är ju det bästa som händer!

Nivå 3 · Lärling

Ja du får ju tycka vad du vill. själv tycker jag det är en 100% onödig händelse.

Nivå 4 · Lärling

Juppy vi har förståt att du tycker det så var så snäll och håll k*ften du behöver inte skriva komentarer som "det suger" jag vet att du inte har skrivit så men du framhäver det! Okej jag är inte så mycket för sånna spel men jag vill välldigt gärna pröva det. Och vad är det för mening att BARA köra skutspel... Jag kör oxå skutspel ganska ofta men man kan inte bara köra 18+ spel man måste kunna spela andra spel som os eller fotbollsspel.

Senast ändrad:

30 Dec 2005
Nivå 0 · Nykomling

Jag har bara hört talas om, men det verkar ju vara ganska bra :P

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Juppy vi har förståt att du tycker det så var så snäll och håll k*ften du behöver inte skriva komentarer som "det suger" jag vet att du inte har skrivit så men du framhäver det! Okej jag är inte så mycket för sånna spel men jag vill välldigt gärna pröva det. Och vad är det för mening att BARA köra skutspel... Jag kör oxå skutspel ganska ofta men man kan inte bara köra 18+ spel man måste kunna spela andra spel som os eller fotbollsspel.

Och vem fasen har sagt att jag BARA spelar skjutspel! har aldrig påståt det. Spelar massor av sport spel. men OS e en av de saker jag håller mig undan.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in