Gtakillen Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Kan hålla med. Träna Rayquaza tills du är nöjd och sätt sen in den i en Box. Istället ska du fånga en Slugma och utveckla den. Träna den sen till lv 100. Och varför du sen ska byta ut Rayquaza är för att det är roligare med ett Team utan legendariska. Mitt drömteam skulle vara: Golem lv 100 Ludicolo lv 100 Swellow lv 100 Armaldo lv 100 Lileeps utveckling (minns inte vad den heter) lv 100 Shiftry lv 100 lileps utveckling heter Cradily! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 tack killar för dem höga poängen :) Mitt lag på ruby:(tränar fortfarande) Trentacruel lv. 70 Linnone lv. 78 Blaziken lv. 100 Groudon lv. 100 Rayquaza lv. 100 Rayquaza lv. 100 7/10 Linnone e ganska svag.. annars bra 10/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 3/10. Fem av dina Pokémon är legendariska. men är det inte bra med legendariska pokemon då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 9,5/10 :) Snyggt jobbat :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Kan hålla med. Träna Rayquaza tills du är nöjd och sätt sen in den i en Box. Istället ska du fånga en Slugma och utveckla den. Träna den sen till lv 100. Och varför du sen ska byta ut Rayquaza är för att det är roligare med ett Team utan legendariska. Mitt drömteam skulle vara: Golem lv 100 Ludicolo lv 100 Swellow lv 100 Armaldo lv 100 Lileeps utveckling (minns inte vad den heter) lv 100 Shiftry lv 100 Jag har Golem i 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 3/10. Fem av dina Pokémon är legendariska. Det får du bestämma.Jag tycker själv att legendariska är tråkiga och onödiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Dom är knäckande bra men tråkiga utvecklas inte t ex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja, jag håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3tonfiskar Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 (redigerat) Jag har salamence flygon kingdra altaria och tyvärr latias har den för den e en av de gulligaste legendariska :P (alla i hundra) skic kade bilden för den va rolig innan nån klagar <_< :( <_< Redigerat 26 Maj 2006 av Latios!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) 1. Du får 2/10 p.g.a. att alla dina Pokémon (förrutom Latios) är dragontyper. Plus att Latios är legendarisk. 2. Varför spammar du ner tråden genom att bifoga en Star Wars bild i ett Pokémonforum? för att jag höll på att fånga en feebas. så nu är mitt team: flygon lv 52 earthqake sandstorm dragon claw crunch feebas lv 37 surf tackle (kommer inte ihåg fler, har inte spelet hemma) seviper lv 51 posion tail crunch toxic screech delcatty lv 49 blizzard thunder assist flamethrower typhlosion lv 52 flame wheel tackle iron tail shock wave <{POST_SNAPBACK}> Hur långt har du kommit? Rätt bra team ändå! tut: 0/10. Alla dina Pokémon utom Claydol är legendariska. Plus att du har 3 stycken Rayquaza. Aja. Har startat om på Emerald och är nedanför Fiery Path. Mitt team: Mushrom/Shroomish lv 20 Pussel/Skitty lv 21 Tree/Grovyle lv 20 Magic/Alakazam lv 22 (min bästa) String/Beautyfly lv 20 Iron/Aron lv 21 Själv tycker jag 7/10. Det är ju svårt att ha dom på bra lv när man tränar flera samtidigt. Tränar en del med EXP Share. Redigerat 27 Maj 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaxs Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Mitt lag är än så länge: Aggron - Lv. 48, Take Down, Iron Tail, Headbutt, Secret Power Registeel - Lv. 47, Superpower, Ancient Power, Amnesia, Metal Claw Latias - LV. 51, Psychic, Mist Ball, Hyper Beam, Recover Kyogre - Lv. 60, Hydro Pump, Ice Beam, Body Slam, Cheer Cold Rayquaza - Lv. 70, Fire Blast, Fly, Extremespeed, Outrage Blaziken - Lv. 81, Blaze Kick, Slash, Sky Uppercut, Dig Om ni tycker att mitt lag är dåligt, så tänk på att jag påbörjade filen i lördags. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Mitt Lag: Latias Lv 100, Thunder, Ice beam, Psychic och Recover. Arcanine Lv 100 Overheat, Flamethrower, Extreme Speed och Hyper Beam. Delcatty Lv 100 Blizzard, Thunder, Assist och Double-Edge. Dragonite Lv 61 (Tränar) Thunder, Wing Attack, Blizzard och Outrage. Blastoise Lv 84 (Tränar) Hydro Cannon, Bite, Skull Bash och Hydro Pump. Sen ska jag skaffa en till, men jag vet inte riktigt vilken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg