lägg till feraligatr, så får du 10/10 av mej
Betyg Sätt Mitt Lag Så Betyg Sätter Jag Ert :)
Mm.. precis av mig med ;)
↗ till inläggettack :)TKOE: 8/10. dem var bra!
↗ till inläggetMitt lag på emerald :
Mew Lv 100
Latios Lv 100
Lugia Lv 100
Rayquaza Lv 100
Jirachi Lv 100
Groudon Lv 100
6/10 för många legendariska enligt mig
mitt nuvarade team på emerald:
Charizard lvl 80
Sceptile lvl 80
Feraligar(Stavning) lvl 80
Kyogre lvl 80
grundon lvl 78
Rayquza lvl 82
funderar på att byta ut Rayquza mot Mewtwo, Grundon mot Ho-oh
Mitt lag på Sapphire! levlar för fullt på Pearl nu. Klarade precis Pokeligan ^^
Swampert 100
Ho-Oh 100
Feraligatr 100
Lanturn 100
Xatu 100
Kingra 100
och sen bytar jag i bland med andra jag har i datan
Raquaza 100
Kyogre 100
Tropius 100
Latias 100
Latois 100
Pelipper 100
Seviper 100
Ninjask 100
Lugia 100
Ska byta över dem till Pearl. Betygsätt plx =D
HAB får en solklar tia!
HAB: 10/10
Jag har analyserat lite grann bland era team, det märks att ni inte är expert på pkmn. Det var bara Eric som hade ett bra team, 5/10. Det är ju värdelöst att ha kopior i teamet, groudon är bra på ATTACK och inte SP ATTACK, jag misstänker så klart att era groudon har bl a fireblast, eruption o.s.v och det är uselt för fire ger bara bra resultat när man har hög SP ATTACK. Ni har bara valt legendariska pkmn, som jirachi, mew, celebi O_o de sällsyntaste? so what!? tänk på att ha kraftiga pkmn som t.ex Mewtwo, Kyogre ( har hög SP ATTACK ), rayquaza o.s.v. inte sällsynta. Det är inte enda problemet, det är bara en liten del. Ni har fortfarande en hel del att lära, så klart kommer ni bua för mig för att de andra har gett er bra betyg och jag är den enda som gav dålig, här får man skriva vad man tkr xD
Ni får ursäkta att jag låter lite elak men ni bad om betyg, och om ni inte får höra nackdelar och svagheter om era team kommer ni inte kunna förbättra er, right?
Om ni har frågor eller behöver hjälp med någonting som strategi eller träning och vikken pkmn som ska väljas så är jag den rätta personen, så våga fråga (: jag hjälper gärna till ^_^
MVH
↗ till inläggetJag har analyserat lite grann bland era team, det märks att ni inte är expert på pkmn. Det var bara Eric som hade ett bra team, 5/10. Det är ju värdelöst att ha kopior i teamet, groudon är bra på ATTACK och inte SP ATTACK, jag misstänker så klart att era groudon har bl a fireblast, eruption o.s.v och det är uselt för fire ger bara bra resultat när man har hög SP ATTACK. Ni har bara valt legendariska pkmn, som jirachi, mew, celebi O_o de sällsyntaste? so what!? tänk på att ha kraftiga pkmn som t.ex Mewtwo, Kyogre ( har hög SP ATTACK ), rayquaza o.s.v. inte sällsynta. Det är inte enda problemet, det är bara en liten del. Ni har fortfarande en hel del att lära, så klart kommer ni bua för mig för att de andra har gett er bra betyg och jag är den enda som gav dålig, här får man skriva vad man tkr xD
Ni får ursäkta att jag låter lite elak men ni bad om betyg, och om ni inte får höra nackdelar och svagheter om era team kommer ni inte kunna förbättra er, right?
Om ni har frågor eller behöver hjälp med någonting som strategi eller träning och vikken pkmn som ska väljas så är jag den rätta personen, så våga fråga (: jag hjälper gärna till ^_^
MVH
hmmm....jag vet inte men....väljer alla här pkmn team efter styrkan eller? när jag väljer team så väljer jag dom Pokémon som jag gillar....
Smoochum lv. 100
Rayquaza lv.100
Kyogre lv. 83
Blaziken lv. 73 (eller nått)
Dragonite lv. 63
Huntail lv. 57
De flesta väljer nog efter styrka, och för att de är legendarisk. Det är inget fel på att välja sådanna pkmn men det gäller att träna de på rätt sätt. Det är inget fel på att välja sina favorit pkmn heller, se bara till att d tränar de bra :)
alla lvl 100
swampert
blaziken
salamance
hariyama
flygon
gorebyss
på ruby
:) Inte illa iaf
Men om du ska möta en person så behöver du starkare pkmn som legendariska. Tänk på att ha pkmn med hög SP ATTACK -_-
Betygsätt mitt lag ^^ jag spelar Diamond och ska snart utmana Veilstonegymmet
Buizel Lvl 24 - Pursuit, Swift, Quick Attack, Aqua Jet.
Luxio Lvl 24 - Tackle, Thunder, Charge, Bite.
Staravia Lvl 24 - Tackle, Double Team, Quick Attack, Wing Attack.
Prinplup Lvl 28 - Blizzard, Peck, BubbleBeam, Metal Claw.
Kadabra Lvl 29 - Miracle Eye, Grass Knot, Psybeam, Reflect
Tycker själv att det är rätt dåligt xD men är ju i början av spelet ändå...
Mitt lag på emerald:
Milotic:
lv:100
HP:384
atk:394
def:266
sp.atk:401
sp. def:310
speed:195
attacker:
Twister
Hydro pump
Ice Beam
Water Pulse
Luvdisc:
lv:96
HP:261
atk:253
def: 205
sp.atk:312
sp.def:162
speed:230
attacker:
Surf
Attract
Sweet Kiss
Ice Beam
Voltorb:
lv:98
HP:301
atk:264
def:245
sp.atk:284
sp.def:235
speed:394
Attacker:
Swift
Thunderbolt
Rollout
Screech
Pelipper:
Lv:100
HP:239
atk:139
def:271
sp.atk:201
sp.def.246
speed:294
Attacker:
Fly
Surf
Secret Power
Hydro Pump
Relichant:
lv:97
HP:394
atk:304
def:343
sp.atk:321
sp.def:308
speed:260
Attacker:
Hydro Pump
Rock Tomb
Surf
Earthquake
Shiny Crobat:
lv.95
HP:342
atk:351
def:294
sp.atk:324
sp.def:267
speed:303
Attacker:
Wing Attack
Poison Fang
Shadow ball
Confuse Ray
Det var mitt team det.
↗ till inlägget:) Inte illa iaf
Men om du ska möta en person så behöver du starkare pkmn som legendariska. Tänk på att ha pkmn med hög SP ATTACK -_-
har rayquasa groudon kyogre mewtwo i lvl 100 också
Ersätt din groudon med ngn annan pkmn som har högre sp attack.