💬
Logga in
Fuska.se
Tyvärr så hittades inte spelet =( Vi har därför skickat dig till första sidan.

Hjälp Mig!

9 svar · startad

Trådstartare #1

hej! jah har ett jävligt stort problem! jag är ett gt f*n men har bara 1 driving mission kvar! men det går för f*n ej att klara! kan jag får tips på hur jag skulle kunna klara det!? det är uppdraget:

"23 slipstream battle nissan skyeline gtr´"

när jag närmar mig mål så skiljer det :ca 2-4 sekunder!! men hur ska jag kunna ta in dem! jag blir så jä**a förbannad varenda jä**a gång! hur ska jag göra!?! så skulle jag bli glad! tack på förhand! maila svar till: [email protected] eller svara denna tråd!

O.B.S! inga dumma svar eller något sånt!

29 Dec 2005
Trådstartare #2

jag har fortfarande samma problem! hjälp!

Bara sitta och öva så klarar du det kan jag garantera till 100% :cool:

30 Dec 2005
↗ till inlägget

Bara sitta och öva så klarar du det kan jag garantera till 100% :cool:

håller med det finns nog inget annat sätt än övning.

Jag klarade den genom att försöka.. ;)

Trådstartare #6

ok så det är det bästa? för jag vill kunna få fartpå bilen på något vis!

Trådstartare #7

men hur försökte du då?

jag hoppas du har förstått att du ska samarbeta med dom 4 andra skylinarna för att komma ikapp 1:an.. ligga bakom i vindsuget och så. och när du har kört om så lägger du dig framför en annan så han kommer ikapp dig och så vidare..

2 Jan 2006
Trådstartare #9

hej! jag har provat att samarbeta med dom andra 4 skyeline! men dom kör ju mycket långsammare än vad jag gör!! när jag samarbetar med dom så tar det minst 2-4sekunder mera än när jag jobbar själv eller? när jag körde så gick det sämre att samarbeta!

men tänk på att du måste lägga dig framför dom så dom får fart genom luftsuget..

Då klarar du det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in