Jag tycker det finns alldreles för lite saker man kan göra med poängen så kan ni inte fixa lite mer saker man kan köpa! Som till exempel saker som att få använda mer smilyesar och sådana där saker som man får göra om man köper det! Eller vad tycker ni för jag tycker det ända som finns är ju nästan färg! :roll:
Lite mer med poäng!
ja att man typ får köpa smilisar för 25 p eller något sonte :)
men de är ju onödigt bara använda img knappen
jag tycker att man orde kunna köpa-bort en varning.
jag tycker att man orde kunna köpa-bort en varning.
Isåfall tycker jag att det skulle va ganska dyrt så att inte spammers ska kunna komma tebax.. typ 1000 poäng minst per varning..;P
Men vad gör det egentligen om man har varningar?
Ska man ha ett antal varningar för att stängas av eller?
Men vad gör det egentligen om man har varningar?
Ska man ha ett antal varningar för att stängas av eller?
5 varningar och man blir avstängd... man får en varning om man bryter mot någon regel...
borde vara så när man ändrar namn går en varning bort 8)
borde vara så när man ändrar namn går en varning bort 8)
d kostar ju bara 300 poäng
nja det kanske ska kosta mkt men admin kan väll fixa det
Jag tycker att det är en bra ide med att kunna köpa nya smilies!
Då skulle varje inlägg bli lite mer personligt och roligt, och inte bara samma gamla tråkiga som den här :P.
Jag tycker att det är en bra ide med att kunna köpa nya smilies!Då skulle varje inlägg bli lite mer personligt och roligt, och inte bara samma gamla tråkiga som den här :P.
Som kakanrott sa... alla skulle bara kopiera dom då och använda koden!
Jo men då skulle Admin kunnat se vilka smilies man köpt , och om han såg att man hade använt en som man inte haft så kunde man fått en varning eller nåt sånt.
Han kan väl göra så att man får köpa en klistrad tråd så om man har en tråd kan man göra den klistrad om admin tycker det passar typ.
jag tycker att affären är bra som den är just nu fast jag kanske kommer på något senare
Jag tycker att det är en bra ide med att kunna köpa nya smilies!Då skulle varje inlägg bli lite mer personligt och roligt, och inte bara samma gamla tråkiga som den här :P.
Som kakanrott sa... alla skulle bara kopiera dom då och använda koden!
Den skulle han kunna ta bort men det blir ju väldigt tråkigt då!
Som sagt den handlar om poäng inte om smilies vill ni ha det så säg till Admin.
Men jo vill ha mer poäng men lika billiga grejer.
nja jag tror att kunna köpa en mod platts i nån vecka borde vara okej *skojjas* admin skulle få det tråkigt då... men jag kanske kommer på nåt förslag...
Jo men då skulle Admin kunnat se vilka smilies man köpt , och om han såg att man hade använt en som man inte haft så kunde man fått en varning eller nåt sånt.
Meh... Skulle admin hålla reda på alla som har köpt smilies? och kolla på allas inlägg för att se om dom hade använt en smilie som dom inte hade köpt? -Waste of time-
Tycker de e onödigt med de...