💬
Logga in
Fuska.se

Gott Nytt År!

28 svar · startad

Trådstartare #1

GOTT NYTT ÅR ALLA FUSKARE!!! :D :gitarr: :kung:

Gott Nytt År :D

Trevlig Midsommar

Trådstartare #4

Ja, det också :D

^^GOTT NYTT ÅR^^ alla här

föresten kan jag få någons torch på d2 (diablo 2) plz

Gott Nytt År... En kvart i förskott... ^^,

Gott Nytt År! 18 minuter försenat! :D

Gott nytt år på er allihopa!

Gott nytt år i 19 minuter efterskot

gott nytt år!!! 28 minuter i efterskott Vi kommer sakna dig 2005

1 Jan 2006

Gott nytt år ! Ska vi gå ut och sätta upp midsommarstången på en gång eller vill du öppna dina julklappar och äta ur ditt påskägg som du fick i November på din födelsedag? :P

God nytt År i efterskott...skrev inte klockan 12 eftersom jag var upptagen med smällare där ute. :P

År 2005 var en riktig höjdar år ska man säga, men nu är det ett nytt och och vara bered för.

den har nyarsaftonen gick åtta helvette... Va med i ett hus dar de brann!! tack vare en j'vla smällare!!

Senast ändrad:

den her nyårsaftonen sög ja,de va så dimmigt så man såg knappt raketerna

↗ till inlägget

den har nyarsaftonen gick åtta helvette... Va med i ett hus dar de brann!! tack vare en j'vla smällare!!

FÖROLÄMPAR DU SMÄLLARE!?!?!?!dom är ju så små och söta :P gott nytt år, glad midsommar, god jul och glad påsk(då slipper jag säga allt en gång till :) )
↗ till inlägget

Lite efter :P

jamen... faktum e att ja sitter i sjukhus, efter en svar skada... non hade kastat en smallare vid non elektronisk grej vid var trappa vid vart hus...

de hade borjat brinna, och borjat ryka riktigt mkt... vi drunknade nastan i huset av rok, och va tvungna att satta oss po balkongen i huset, dar de inte kom lika mkt rok....

hela huset blev helt svart inuti, so ja sprang in och krossade alla rutor men bara handerna, tack vare det, so har ja svara skador i handerna nu...

so tank vad en liten smallare kan komma at?!

srry, kan inte skriva de 3 sista bokstaverna for dem har ett utlandskt tangentbord

Senast ändrad:

sitter inne på sjukhus för en liten smällare?det är ju liiiiite överdriven stor smäll

den måste ju varit stark som en zeus bomb!!

den där historien var ju lite överdriven eller??

nej! den smallde bredvid not elektroniskt, jag vet inte va de va, och den fattade eld!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in