💬
Logga in
Fuska.se

Den Mest Skrämmande Filmen Du Har Sett?

44 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Den nya Motorsågsmassakern kl 24.00. Eller Saw på samma tid.

Nya motorsågsmassarkern ? ha ! löjligt dålig , nästintill pinsamt.

Saw: inte så jätteläskig,man blir bara äcklad av miljöerna och all smuts och blod.

Saw 2 ( har inte kommit på bio i sverige :P ) känns som att den inte är lika äcklig ( sågar inte av några ben iaf ) men blir ganska bra även om den inte är nå läskig, men ett riktigt oväntat slut må jag säga !

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #22

Det kommer att komma en till Mororsågsmassakern film om något år typ har jag läst. Saw tycker jag är en väldigt bra och skrämmande film. Det är en av de få skräckfilmerna som har skrämt mig någorlunda.

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Brukar inte kolla på Skräckfilmer. Hmm... Jag vet inte riktigt, men Saw skrämde mig på ett bra sätt. Ingen film som jag fick mardrömmar av men jag blev i alla fall väldigt rädd och äcklad för stunden.

6 Feb 2006
Nivå 7 · Fuskare

äckligast e nog Saw och Saw 2

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

äckligast e nog Saw och Saw 2

Har du sett tvåan ( laddat ner ) ?
Nivå 7 · Fuskare

min kompis har lånat den av sin granne som laddar ner (tror jag)... jag såg den på hans fest en gång, så srry, JAG e ingen nerladdare... jag ser på många filmer hos honom

Senast ändrad:

lilla kycklingen är otroligt skrämmande enligt mej. ne skojar bara

men jag kommer inte ihåg vad filmen handlar om men det är några utomjordingar som gör så att alla glömmer bort kvinnan och hennes barn och så. jag tror den heter The Forgotten

15 Feb 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #28

Motorsågsmassakern är en ganska skrämmande och sjuk film.

10 Feb 2007

Psycho of cours

Battle Royale

Nivå 9 · Veteranfuskare

Wrong turn... f*n vad läskig film :cry:

Nivå 0 · Nykomling

The Cure, den äldsta verisionen. Blir nästan aldrig rädd av ljud eller blod men jag blir rädd när det är lite psykologi inblandat i det vanliga blodbadet.

Nivå 3 · Lärling

Jag blir aldrig rädd av en skräckfilm. Alla mina kompisar tycker att jag är psyco som sitter och skrattar under skräckfilmerna :P

11 Feb 2007
Nivå 4 · Lärling

The hills have eyes! O.o fyfan pissa ner mig

Jag blir aldrig rädd av en skräckfilm. Alla mina kompisar tycker att jag är psyco som sitter och skrattar under skräckfilmerna tongue.gif
Skratt brukar vara ett sätt att dölja rädsla... ;)

Senast ändrad:

12 Feb 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Zombies of Mars, en film som inte är sådär jättekänd men man kan väl kalla den Skräck/Splatter. Det var riktigt mycket blod och många scener där det är helt tyst och så plötsligt hoppar en zombie fram. Såg den för typ ett år sedan, kunde inte somna den kvällen. :P

14 Feb 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

Wolf Creek.

Inte så känd den heller,men jävligt

läskig.Och äcklig. :unsure:

Nivå 2 · Novis

Darins Musikvideor? uhh.. dom är läbbiga.

15 Feb 2007
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Darins Musikvideor? uhh.. dom är läbbiga.

xD

Har väl sett flera skräck filmer som jag tycker är/var läskiga när jag först såg dom:

Alien, Hajen, Rovdjuret, Wrong Turn, The Hills Have Eyes, m.m.

Kollar inte sådär jätteofta på skräck, så har inte sett Saw eller The Grudge filmerna.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

The Ring, The Shinning, Saw kanske

Fast de är nog både läskiga o äckliga

16 Feb 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare

The Shinning!?

Den heter The Shining!

The Shinning är för övrigt

en parodi av The Shining från Simpsons!

Men,no hard feelings...

Vill du vara med i diskussionen?