Ska jag köpa kameo och varför eller varför inte?
Kameo
Jag tycker du ska det. Jag tycker det är roligt och så. Det som är bra är att man kan få olika elemental warrior's, det kan va lite svårt på vissa ställen att lista ut vad man ska göra m.m. Varför du inte ska köpa det är för att det är lätt (fast man dör ju några ggr). Jag hade köpt det om jag inte hade det.
Jag har det, ibland ett mycket klurigt spel. Jättebra för äventyrs genren förstås. Är däremot fast. :P
Är det så man kan spela det hela spelet utan att tröttna på det?
Ja, för mig va det så. Fast om man fasnade på en boss va det inte lika roligt, men då blev det lite roligare när man hade klarat han ;)
jag har det det är roligt jag hade köp det om jag var det
:cool:
Jag tycket att det är ganska kul.
Tack för era svar.
Ni har övertygat mig att köpa det.
mm de e kul som f*n!! igår satt ja 5 timmar i stäck å ida nån timme.. :P
Det är ett bra spel men man tröttnar på det efter något år...
Smart val att köpa det!
↗ till inläggetVar i alsindar kan man fastna på detta spel?!Jag har det, ibland ett mycket klurigt spel. Jättebra för äventyrs genren förstås. Är däremot fast. :P
det kan inte va lätt att fastna iallafall, med tanke på att man kan trycka fram wotnot-grejjen på start när som helst och få reda på exakt vad man ska göra. jag vet inte om den berättar exakt allt, men näst intill.
jag tycker att det är ett helt ok spel. jag klarade det iofs på knappt 2 dagar, men det åker nog fram igen. det finns ju alltid achivements o.s.v.
inte för att komma in som typ en kille som vill paja skiten men deta spel suger tycker jag ...... det är typ ett barn spel!!!! // min storre bror