Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag överdrev petey piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Skal är den färsta som finns iaf. Skalen kommer 1,2 och 3 på hat listan. 1:a, blått skal, 2:a Grönt Skal, 3:a Rött skal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Det värsta är ju om man får blått skall på och landar och får direkt på sig ett Grönt eller rött skall på sig, sen rammlar man ner i stupet. Jo, det är ju sant... Men ett rött skal väntar inte direkt när man är i luften efter smällen av det blåa skalet.. Men det blåa väntar... Så tvärt om skulle vara sena mardrömmen.. Dock så skulle man nog inte falla ner för stupet av det blåa skalet, men ändå...Tyranitar: Jag vet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Tänk om man flög upp och fastnade nånstans efter man fick det blåa skalet på sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ägg då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Äggen bara studsar runt och missar för det mesta... Trollungen... Tror du det finns något sådant ställe...? Det ända jag känner till är på Bowser´s Castle... Lite efter målinjen på vänster sida, om man får en bomb på sig där, eller ett blått skal, så får man ju börja där efter rummet med eldbollarna.. Alltså en rejäl genväg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 kan man coolt hehe bra tid man får... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Går det där på Bowser Castle? Det måste kjag testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Går det där på Bowser Castle? Det måste kjag testa. Dock så är det en aningen svårt att få till det rätt.... B) Lycka till :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 tänk ändå... om man ligger dåligt till och gör den så ligger man ganska bra till... inte 1:a men 2:a eller 3:a... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Tja, ligger man dåligt tillm så är det ju en själv som får dem blåa skalen... Då går det ju inte... Men om man har bomben som specialare så kan man ju själv kasta ut den och köra på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jag menade på bowser castle... genvägen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg