Jag behöver verkligen en ny data men har inte mycket pengar, vet någon en bra affär eller sida där man kan köpa billiga och bra datorer ej begagnade?
Ny Data!
pricerunner kanske?
Pricerunner är ju den bästa sidan för att hitta bra nya saker till bra priser.
tack ska kolla upp sidan!
Vad för någon slags data ska du köpa? Hur många MB data ska du köpa?
Eller menar du DATOR. I så fall är det en helt annan sak du menar.
[OFF TOPIC] Om du märker att han inte menar mp3 eller liknande så behöver du kanske inte spamma så? Du tjänar nog nästan på att göra ett hemmabygge, köp delar på http://www.komplett.se och tilbehör till datan om du behöver på http://www.dustinhome.se
↗ till inläggetMen du fattar vad han menar!?!Vad för någon slags data ska du köpa? Hur många MB data ska du köpa?
Eller menar du DATOR. I så fall är det en helt annan sak du menar.
Jag söker en vanlig dator där man kan köra spel och ha internet och som inte kostar särsklit mycket.
jag håller med han data snälla lol det heter dator som han sa så varf säger du att han spammar o men sån sak som man borde veta lol...
jag bryr mig inte om det heter data eller dator jag vill bara ha tips på sidor med billiga datorer.
Det finns jätte många billiga sidor med datorer.
Har du en liten exaktare summa pengar (500, 1000, 2000:-?) du har så kan jag nog hjälpa dig att hitta en relativt bra dator.
2500 kan bli 3000 ej begagnat
Jag hittade en ny stationär dator på Pricerunners för endast 2500kr.
Med AMD processor och 80gb hårddisk.
Var det den från netgiganten?
Det finns bra och billiga datorer hoss datorbutiken dom är lite dyra men det är värt priset
ska kolla
↗ till inläggetJag hittade en ny stationär dator på Pricerunners för endast 2500kr.
har du länk till den?
↗ till inläggetJag hittade en ny stationär dator på Pricerunners för endast 2500kr.
Ja det skulle va bra att ha( förutom om det är den från netgiganten )
Jag hittade datorn på pricerunner men sen tittade jag på st-data och där fanns den ej!
men har du länk till datorn då?