Då testar vi... Inlägg 1 :)
Ny Testtråd
Inlägg 2
Inlägg 3
Så, ifall man skriver 2 inlägg i rad varav det tidigare är max 3 dagar gammalt så läggs inläggen ihop istället för att skapa ett nytt. Anledningen att jag tog 3 dagar är ifall man skulle vilja "bumpa" tråden, dvs tillföra något ytterliggare för att liva upp tråden.
oki... så mna kan inte skriva två på rad
det är ju bra
ännu en funktion hittad. f*n om du inte hittar dendär "överför 10k från IPB till Crona Web"-funktionen snart...
men du nu känns det som om min rank och mynträknare har fastnat... inte när man postar flera utan rent allmänt i andra forum... skumt? ska testa lite...
Test.
Hej hå, hej hå, vi hatar AIK.
Hmm.
He ser ju bra ut. ;)
Vill inte göra dig besviken, men den verkar ha fört med sig någon slags bugg :/
Vet inte exakt hur man ska göra för att det ska bli buggat, men 2 pers måste skriva exakt sammtidigt och jag tror att en av dem som håller på och skriver måste ha skrivit inlägget innan.
När då båda postar inlägget sammtidigt kommer den som inte skrivit inlägget ovanför synas, med den andras inlägg i SITT.
Om man sedan skriver ett nytt inlägg så kommer det fyllas på på den andras inlägg. Och så kan man hålla på och kanske sabba för någon. Och det står inget om att det är ändrat, man helt enkelt postar i en annans namn.
Lättare exempel.
Om nu #21 t.ex tänker bumpa denna tråd, och jag skriver ett inlägg exakt sammtidigt så kommer det han skriver nu att smälta in i MITT inlägg. Om han då försöker skriva ett nytt inlägg så så hamnar det med i mitt inlägg.
Ganska irreterande bugg :/
Har för mig att escaflowne fick det förut med en gång (?)
Ja, det hände mig, mitt inlägg kletades ihop med Fusions inlägg i Oztown. X_x
Fick in en anmälning om det, undrade wtf det var för något. Kanske inte ligger någon Case (eller vad man nu har i php) om vilken användare det gäller så om två accessar scriptet samtidigt så körs det för alla om vilkoret uppfylls för något.... eller nåt... :/
Ska vara omöjligt som PHP koden ser ut :S
Då har vi lyckats med det omöjliga :)
Det vart väldigt söligt. För det hände faktiskt.
http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=...ndpost&p=756039