Hoppa till innehåll

Vilket Är Bäst


Gäst Krille 34
 Dela

Rekommendera inlägg

Krille 34: skapade du den här tråden för att få fm eller? Du kanske inte vet om det men PS 3 har inte släppts än...

 

Jag tror att PS 3 komer vara bätre än x-box 360 för att Ps 2 var bätre än X-box & för att Soney enligt min mening är bätre på att göra konsoler... Med tanke på hur många små fel som x-box 360 har så komer nog den vara bätre ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Krille 34

Krille 34: skapade du den här tråden för att få fm eller? Du kanske inte vet om det men PS 3 har inte släppts än...

 

Jag tror att PS 3 komer vara bätre än x-box 360 för att Ps 2 var bätre än X-box & för att Soney enligt min mening är bätre på att göra konsoler... Med tanke på hur många små fel som x-box 360 har så komer nog den vara bätre ;)

 

ok jag gjorde inte tråden för Fm utan för att få veta vilken som var bäst och om någo visste något om PS3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det beror på. vilken tycker du e bäst av xbox och ps2? Om du gillar ps2 bättre så borde du köpa ps3, eftersom den kommer ha samma stil som ps2 fast mycket kraftfullre, bättre designad, och inbyggd ethernet adapter. Grafiken är bättre på ps3 än på xbox 360

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...