Hoppa till innehåll

Bästa Skräckfilm?


Star-Basse
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej hej vilka är den bästa skräckfilm ni sätt? Jag undrar också vilken som är den äckligaste & mest skrämande skräckfilm ni set??

 

Dom skräckfilmer jag gillar är fredagen den 13:e, halloween terror på elm street & några till.

 

Jag vet inte riktikt vilken som är den mest äkliga, skrämande film jag set.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skräcksinnet varnar för att DET finns i huset! Den bästa skräckfilmen heter DET! (IT på engelska) Det handlar om en clown (eller är han det?)

som äter upp barn på dom mest äckligaste sätt. Kommer starkt ihåg början när En flicka kommer ut ur ett hus och bakom en massa tvätt står clownen och vinkar till henne. När mamman kommer tillbaka sen finns bara en söndersparkad 3 hjuling och en bit av tröjan. En bit in i filmen så lurar han ner en pojke i kloakerna men innan han kommer ner dit säger clownen: Det finns ett helt nöjesfält här nere, då frågar pojken om det finns svävande ballonger (helium) ochså. Sen klättrar han halvvägs ner. Då säger clownen: Oh, ja! Och när du kommer ner till mig så svävar du med! Sedan så får han värdens rödaste öggon och hugg tänder och så ser man han j*vla äckliga mun..... Har fått clown skräck efter den här filmen och den är inget för sånna som bara vill ha lite underhållning en fredags kväll.... Kanske inte låter så läskigt men sök på Pennywise på google bilder så får ni en inblick i hur han ser ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...