1.Hur gör man i den förbjudna skogen när man ska hämmta den sista trofen?
Hur kommer man upp där för att hämta den?
2.Kommer man få göra som i dom andra spelen,att man gå runt på Hogwarts och göra vad man vill? :huh:
1.Hur gör man i den förbjudna skogen när man ska hämmta den sista trofen?
2.Kommer man få göra som i dom andra spelen,att man gå runt på Hogwarts och göra vad man vill? :huh:
Är det här spelet roligt?
Jag funderar nämligen på att köpa det?
Är det liksom värt pengarna?
:gitarr:
↗ till inlägget1. Sista och sista, vilken menar du?1.Hur gör man i den förbjudna skogen när man ska hämmta den sista trofen?
Den där det finns en väct upp?, du måste komma lite längre in tills du kommer till örtläran.
2. Nej...
asså det här spelet äger skit :D
KÖP INTE SPELET DET TRÅKIGT :angry:
det är tråkigt specielt om man ej klarar sista banan som är jobbig :visslar:
↗ till inlägget1.Hur gör man i den förbjudna skogen när man ska hämmta den sista trofen?
så man måste alltså göra en annan bana först??? fattar inte..? :unsure:
DET ÄR INTE VÄRT PENGARNA DET ÄR LÄTT ATT KLARA OCH DET BLIR TRÅKIGT <_< :kung: :medieval: :ph34r:
köp spelet ja tkr det äger det e as kul köp det köp det det e värt pengarna :cool: :rolleyes: :bah: :)
det är lätt fast kul.
Alla Harry Potter-spel är aslätta :lol:
aa kommer ihåg att ja fick dom 3första när ja va 7år,dom va svin lätta och ja tröttna på dom snabbt.
1. Vilken menar du?
2. Nej det får man inte, det finns olika nivåer tex: Försvar mot Svartkonster, Den förbjudna skogen osv.
Köp inte spelet, jag och en kompis klarade det på typ bara några timmar (typ 5 timmar)
HAHA kan inte tro det
haha du har ju inte skrivit hur många år du är ??????????
↗ till inlägget1.Hur gör man i den förbjudna skogen när man ska hämmta den sista trofen?Hur kommer man upp där för att hämta den?
Jag kom på de, man ska ju längre in i skogen å flytta på en sån där jättesten å ta den tillbaka till där trofen är och då får man sig ju upp :rolleyes:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in