Hoppa till innehåll

Slagsmål?


Shaddy

Rekommendera inlägg

Jag slåss för f*n inte för nöjes skull. Jag slåss egentligen inte alls.

Bara om antingen någon annan eller jag själv blir mobbad.

Då kan jag klippa till.

Hewitt: Visst f*n vågar jag. Asså jag går faktist på karate.

 

Visst, för fotboll är ju verkligen en JÄÄÄTTETUFF sport.<_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 92
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst dragonius

jag har varit på slagsmål i hela mitt liv inte för at ja e en problembarn men ja slåss tillbaka bara för att försvara mig. jag har tränat olika kampsporter hemma och alla slagsmål ja har varit på har ja vunnit, ja säger inte det här för att tro mig utan ja säger det här för att ja talar sanning ja har varit över 50 slagsmål så klaga inte om era slagsmål för ja talar seriös :evil: och nej ja e inte en mobbare eller retar någon bara en vanlig kille som går i 8:an.

Redigerat av dragonius
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och har intresset att slåss. Det låter väl ganska originellt va?

Men du verkar ofarlig, förutom din fixering om slagsmål. Men får jag fråga, Dragonius... Varför slåss du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har varit på slagsmål i hela mitt liv inte för at ja e en problembarn men ja slåss tillbaka bara för att försvara mig. jag har tränat olika kampsporter hemma och alla slagsmål ja har varit på har ja vunnit, ja säger inte det här för att tro mig utan ja säger det här för att ja talar sanning ja har varit över 50 slagsmål så klaga inte om era slagsmål för ja talar seriös :evil: och nej ja e inte en mobbare eller retar någon bara en vanlig kille som går i 8:an.

 

ojojojoj en mytoman till här på fuska! Jag tror aldrig på att slåss hela tiden. Men om det nu är sant (vilket som låter otroligt) så är det helt j*vla omöjligt att du inte har förlorat ett ända slagsmål.. vad slås du mot för folk? 5-6 åringar eller?

 

om vanligt tror Rowyn på vad alla säger hahaha!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har varit på slagsmål i hela mitt liv inte för at ja e en problembarn men ja slåss tillbaka bara för att försvara mig. jag har tränat olika kampsporter hemma och alla slagsmål ja har varit på har ja vunnit, ja säger inte det här för att tro mig utan ja säger det här för att ja talar sanning ja har varit över 50 slagsmål så klaga inte om era slagsmål för ja talar seriös :evil: och nej ja e inte en mobbare eller retar någon bara en vanlig kille som går i 8:an.

 

Du är dummare än vad du tror, så mycket vågar jag säga.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och har intresset att slåss. Det låter väl ganska originellt va?

Men du verkar ofarlig, förutom din fixering om slagsmål. Men får jag fråga, Dragonius... Varför slåss du?

 

Tror att det var för att försvara sig...han skrev det,annars vet jag inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej det är du som är dum Nessen ...du är en sån där j*vla godtrogen typ va? som tror på allt du läser och hör... fantasilös, det är tragiskt

 

Nej du är faktiskt **.Rowyns inlägg luktade lite ironi, men det kanske du inte märkte.

 

Börjar närma sig person angrepp nu... Passa er. //Ragnarök

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...