💬
Logga in
Fuska.se

Slagsmål?

92 svar · startad

GameGirl: Jo. Antagligen något trång i pannlopen där antar jag.

Guggo: Jag har någon liknande vän. Han är dock 1.90 och ja. Vi brukar småknuffas och lite sådant. Såsom du säger också. Kamratligt bråk och slagsmål. Två speciella faser. En man kan skoja med och en annan man kan visa allvar.

mjo, sådana vänner är trevliga :) Men det hände att vi blev ovänner på riktigt också.... fast det var inget varade längre en 30 minuter :P

4 Feb 2006

Jag har varit nära att råka ut en hel massa gånger.

Men istället för att smälla till dem, som jag hade kunnat göra. Så använder jag min hjärna ( tro dt eller ej , men den finns ) och pratar mig ur dt.

Den enda gången jag har varit rikigt nära att slå var om en tjej ;P

haha. men de visade sig att tjejen gillade mig, o han andra ville inte slåss.

Jag bor i Palma(Mallorcas huvudstad)

Svensk skola med bara shysta personer .

Vi skatear,spelar tennis och har roligt och aldrig varit lika lycklig som nu.

Avundsjuk=?

Ibland undrar jag vad som blir i mobbare?

jo ,. svaret e uteliggare

Men oftast brukar mobbare varit ouppfostrade i barndommen och det blir hemskare varje dag.

Senast ändrad:

5 Feb 2006

Råkade hamna i lite blåsväder i fredags.. En kille jag känner, och tycker är en rätt trevlig prick började taffsa på en av mina tjejkompisar. Hon sa nej o sen började han ta händerna inanför byxorna på henne..

Allt slutade med att han fick en saftig fläskläpp, och jag satt på rektorns kontor..

6 Feb 2006
Bambi
↗ till inlägget

Råkade hamna i lite blåsväder i fredags.. En kille jag känner, och tycker är en rätt trevlig prick började taffsa på en av mina tjejkompisar. Hon sa nej o sen började han ta händerna inanför byxorna på henne..

Allt slutade med att han fick en saftig fläskläpp, och jag satt på rektorns kontor..

Haha vad var det för en desperat jävel? Han förtjänade mer än en fläskläpp.

:o

skulle gett han stryk

:evil:

7 Feb 2006

Slagsmål är kul till en viss gräns :P :o

Håller med FireX...

Det var inte kul. Han antastade min vän. Såklart jag försvarar henne då.

Dock fick jag skiten för det sen, men det var det absolut värt.

Personen som är elak mot mig kan välja hur den vill bli behandlad. Om han är elak mot mig, är jag elak tillbaka. Om han slår mig, slår jag tillbaka. Det slutar alldrig fören personen som började bråka med mej ger sig. Jag tål rätt mycket stryk. Den tacktiken brukar funka.

Rektorns kontor, bara för en fläskläpp ? Jag tror aldrig det har hänt på vår skola att någon blir kallad till rektorn. Blir man slagen så har man oftast förtjänat det, då är det bara att bita ihop och stå sitt kast. Inte springa till rektorn.

↗ till inlägget

Det var inte kul. Han antastade min vän. Såklart jag försvarar henne då.

Dock fick jag skiten för det sen, men det var det absolut värt.

Lite väl disskriminering där faktiskt. ;) Egentligen kanske jag inte ska uppmuntra till slagsmål men... Bra gjort. ^^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in