Ojdå, jag har visst glömt bort Arenan!
Men vad hände med Dvalin, Joy?
Ojdå, jag har visst glömt bort Arenan!
Men vad hände med Dvalin, Joy?
Han är borta för länge sen, då jag hade Dvalin så kunde jag inte möta nån så här på grad 37, så jag begick självmord mot rese, men på gravstenen kom jag med, nu är det ny säsong och min Gladiator är Oldrod, förlorar mycket men lite går det faktiskt uppåt... Är du nån känd, K3nG4? K-ä-n-n-e-r j-a-g dig?
det är sorgligt när ens gladiator dör, hade en nu i level 3 efter omstarten, och den dog, blev lite irreterad(tror det stavas så), men så var jag tvungen å göra ny :cry:
Jaha så dog min igen..
Om man studerar mitt namn lite närmare så kan man nog lista ut vem jag är.
Okej, så du heter just så.. kul =)
Min Oldrod äger! Vinner allt för tillfället..
Kul att du vinner!
Mmm, vilken är din bästa grad?
Hm.. 7 el. 8.
Vill du veta min? Jag har varit Legend på grad 37..
Jo, jag vet.
Gör du? Jaså...
Ska vi ta en match? oldrod heter jag som sagt..
Jao, nån gång kanske vi kan ta en.
Vilken grad är du på?
Annars kan jag ge dej tips om du vill, har en lite erfarenhet om jag får säga det själv..
Jag heter Joe Cool både på gladiator och namn men jag behöver hjälp med att börja strida jag har en gladiator som jag skrev ovan. :8:
Okej, du kan strida på Stora scenen då du ansluter dej till ett lag och gör dej redo, sen kan du utmana gladiatorer genom att söka på dem i länken "Sök Gladiator", för mer frågor, fråga helt enkelt..
arenan börjar bli trååååkigt.... *boooring*
det är ju rätt enformigt...
är det nån klan som behöver en vapensmed?jag har just startat men......min gladiotor heter Dancra
jag e medlem min gladiator heter MOSK ja har kört ända sen slutet på säsong 2 är ganska erfaren
Okej, du kan strida på Stora scenen då du ansluter dej till ett lag och gör dej redo, sen kan du utmana gladiatorer genom att söka på dem i länken "Sök Gladiator", för mer frågor, fråga helt enkelt..
Man måste vara Guldmedlem om man ksa köra på stora scenen
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in