💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Spel Ska Jag Köpa?

22 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

kan nån säga vilket spel jag ska köpa?

Nivå 3 · Lärling

King Kong är ett väldigt bra spel.

24 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

king kong ä bra men PGR3 ä bättre :D

Nivå 3 · Lärling

perfect dark zero är säkert också bra och call of duty är det många som säger är bra, kameo säger också många

Nivå 10 · Veteranfuskare

Kameo ser lite tråkigt ut..det kan vara för att det är inte direkt min smak av spel annars vet jag inte...

25 Jan 2006
Nivå 4 · Lärling

Kameo är lite för "KORT"

Nivå 10 · Veteranfuskare

Köp Call Of Duty 2! :cool:

Nivå 11 · Veteranfuskare

King Kong tycker jag att du ska köpa.

Project Gotham Racing 3 ska du köpa om du gillar grymma bilspel.

26 Jan 2006

project gotham racing eller cod 2

27 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag testade de flesta spelen innan köp pga min ekonomi och valde till slut Kameo och det ångrar jag verkligen inte. Då kan det tilläggas att det är just äventyrsspel som jag gillar bäst.. Gillar du tex Zelda och Rares tidigare äventyrsspel kommer du inte bli besviken på Kameo.

Nivå 8 · Veteranfuskare

CoD 2 eller NFS MW, KING KONG är också kul

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ifall du bara måste ha ett är CoD 2 det bästa valet! Ska du ha två eller fler rekommenderar jag Project Gotham Racing 3 eller Perfect Dark Zero. För en maximal spelglädje och inlevelse!

Nivå 5 · Fuskare

call of duty 2, project gotham racing 3 eller kameo.. :)

Nivå 5 · Fuskare

CoD 2, king kong eller kameo

4 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling

vänta på Saint´s Row och Gears of War!

5 Feb 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Vad handlar Gears of War om?

Köp Cod2!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Gears Of War tror jag kan påminnas lite om Halo. Du är en krigshjälte och ska bekämpa onda varelser från yttre rymden.

Nivå 3 · Lärling

Jag tror man ser i tredje-persons-perspektiv och det handlar om än planet som folk bara krigar på i flera hundratals år i taget. ett tag blir det vapenvila men det håller inte länge utan krigen bryter ut igen. när det inte ser ut som om det kan bli värre så kommer kommer nån h*lvetesvarelse och förstör ööh... en fjärdedel tror jag det var av världen och människobefolkningen på ett dygn (Judgement Day) och det går sen ut på att döda alla "h*lvetevararelser". Det går mer ut på att ta skydd och få med dig alla andra än att bara springa fram, skjuta och riskera sitt liv, alltså mer att skydda sina vänner. Varelserna är ljusskygga j*vlar och det ska utnyttjas om ni vill ha ett tips sen när ni har köpt spelet :blink: . Otrolig grafik och en väldigt bra ai på dina soldatkompisar :)

Nivå 3 · Lärling

Call Of Duty 2 Big Red One om du gillar shooters. (Krig-spel)

9 Feb 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ser fram emot Gears Of War och Saint's Row. :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in