💬
Logga in
Fuska.se

hur lägger man in spel på hårddisken?

17 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hur lägger jag in ett spel i hårddisken? :?

Nivå 7 · Fuskare

Du måste ha ett chipp om du ska vill lägga in spelen i hårddisken

27 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling

MAN MÅSTE HA ETT CHIP OCH EN DISK OCH EN HUBB OCH KOPPLA UPP XBOXET TILL NÄTET OCH SÅ GÅR DU TYP IN PÅ SYSTEN UNTILS PÅ XBOXET OCH KOLLAR VAD DEN HAR FÖR IP OCH SÅ E DET BÄST ATT ANVÄNDA FTP TILL DET SÅ FÅ DU TA IP PÅ XBOXET OSV OSV FRÅGA EN DATA/XBOX NÖRD.[/i]

Nivå 3 · Lärling

men va krångligt :?

är det nån som kan förklara exakt hur man gör för att lägga in spel på hårdisken och vart man får tag i spel?

Nivå 7 · Fuskare
MAN MÅSTE HA ETT CHIP OCH EN DISK OCH EN HUBB OCH KOPPLA UPP XBOXET TILL NÄTET OCH SÅ GÅR DU TYP IN PÅ SYSTEN UNTILS PÅ XBOXET OCH KOLLAR VAD DEN HAR FÖR IP OCH SÅ E DET BÄST ATT ANVÄNDA FTP TILL DET SÅ FÅ DU TA IP PÅ XBOXET OSV OSV FRÅGA EN DATA/XBOX NÖRD.[/i]
Varför skriver du med stora bokstäver. Har din Caps Lock knapp pajat eller?
Nivå 3 · Lärling

nån nörd? svara på min fråga?

jag vet inte varför de e så krånglit...ring microsoft och fråga.

Nivå 3 · Lärling

ja, men jag undrar om nån kan förklara hur jag ska göra för att lägga in spel. jag ska chippa min xbox nångång i veckan tänkte jag.

28 Jan 2004

För att lägga spel på hårddisken måste du chipa, man kan inte spela xboxlive med chip, så om du har xboxlive så chippa inte, om du vill chippa så kan du gå till nån elektronik affär ( e inte säker på ONOFF Och de!!!

Nivå 3 · Lärling

okej.. jag ringde till nåt ställe och dom skulle ta 3000 men jag vet en som kan göra det för 500 och han ska fixa det så fort jag har pengar.

men hur gör man för att lägga in spelen sen?

kan man bara bränna ut spel på en skiva och spela dom på xboxen sen?

Nivå 9 · Veteranfuskare

Ja.

Nivå 3 · Lärling

okej, tack.

finns det nån bra sida som man kan ladda hem spel på?

29 Jan 2004
Nivå 3 · Lärling

Säg nån bra sida som man kan ladda hem spel på nu :1_y:

Nivå 3 · Lärling

klart det är! men f*n så mycke billigare än att köpa spelen.

Nivå 7 · Fuskare

Men det är ju snyggare om man har fodralet också. Kanske tycker jag verkar lite konstig men jag skulle typ aldrig få för mig att bränna spel till xboxet. Man ska ha fodral och manual och framför allt: ett kvitto på att man köppt(felstavat eller?) det.

Nivå 3 · Lärling

klart att det är roligast med orginal spel. så är det ju med allt. men det blir ju så dyrt om man ska behöva köpa alla spel. man har ju inte råd med allt man vill ha. då känns det ju bättre att kunna proppa xboxen med i princip hur många spel som helst.

Nivå 7 · Fuskare

Men man behöver inte ha alla spel heller...

Nivå 3 · Lärling

nej, klart man inte måste. men vem vill köpa spel för nästan tusen spänn styck när man kan få dom gratis.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in