💬
Logga in
Fuska.se

Kingdom Hearts

19 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag har dödad phantom i neverland och jag vill döda kapten krok hur möter man han

Nivå 0 · Nykomling

han kan du bara möta innan du klarar själva världen.. han e som sista bossen innan du låser nyckelhålet så har du klarat Phantom så har du redan mött kapten krok.

Menar du kanske den skuggan som har samma avbild som Sora? Om du har tekniken Dodge så ska du använda den och ta gärna hjälp av Summons du har. Bambi, Simba och ett flertal till.

Han är väldigt seg men det går snabbt om man vet vad man gör.

28 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling

Om du menar han som liknar sora så kan du mötta kapten krock efter det, det gjorde då jag.

Men det var länge sedan så jag minns inte vart du gick för att mötta han jag minns bara att man var utomhus när man mötte han.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

måste jag döda sista ansem?

Ummm... Ja. Om du vill klara spelet så måste du klå Ansem. Han är ju själva huvudbossen i spelet. (Sephiroth ligger strax efter).

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

men jag vill döda kapter krok men var hitar man han

Har du klarat Halloween Town då? Då borde du kunna hitta den.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

ja men vad hitar man i helloween town

Senast ändrad:

Du ska då till nästa Värld självklart. Du borde kunna se en ny värld eller en väg till en ny värld på din karta då du är i din Gummi Ship.

Annars kan du lika gärna ta dig en titt på http://www.gamefaqs.com och söka efter Kingdom Hearts.

Nivå 0 · Nykomling

Jag skulle rekomendera att du skulle ha köpt kingdom hearts boken där står det var när och hur du ska möta och slås mot de olika (Bossarna) Det står även hur och var du ska gå och hur du ska göra när du ska klara ut de olika världarna. det står även var du hittar alla frost gem och sådant.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

om jag har klarat phantom kan jag möta kapten krok igen?

Jaså du menar så... Nej du kan inte möta Kapten Krok. Du får vänta tills Kingdom Hearts 2 kommer ut.

Missförstod dig lite om det där.

Nivå 0 · Nykomling
post-38080-1138471320_thumb.jpgJag har mött kapten krock. Här har jag skannat in från min kingdom heartsbok där beviset finns att han finns och att jag mött honom.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

jag köpte kingdom hearts 2 för 2 vekor sen kostar bara 542 kr

Nivå 0 · Nykomling

Var köpte du den? :o

Jag visste inte att den hade kommit ut isåna falls kulle jag bli glad om du sa var den finns att köpa.

Har svårt att tro att spelet redan har kommit. ;)

Det sades komma till USA i Mars. Då undrar jag, precis som spel-maskinen, vart du har köpt spelet någonstans.

Nivå 0 · Nykomling

Han har inte spelet.. och jag har redan svarat på när och hur du möter kapten krok.!!

Hans fråga var egentligen om man kan möta Kapten Krok igen efter att ha spöat Phantom. Det kan man dock inte...

29 Jan 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20

jag köpte den i eb games min stora bror köpte den till mig han sa jag köpte kingdom hearts 2 i eb games

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in