sebastiannielse Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag fick 88 poäng i spelet trailblaster och sedan så började browsern ladda något. tryckte på stopp och uppdatera. Fick sedan följande meddelande: Felet som uppstod var: Poängen skickades inte in från spelet och kommer inte att sparas. Ditt försök har loggats! Vadå? jag har inte klickat på någon submitknapp eller valt att skicka in poäng??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Flyttar tråden till Fuska.se forumet då det är en av fuska.se's funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 När du trycker på uppdatera samtidigt som ett spel är igång så kan spelet hänga sig och därför får du upp felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebastiannielse Skrivet 28 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 När du trycker på uppdatera samtidigt som ett spel är igång så kan spelet hänga sig och därför får du upp felet. men vad är det för bra med att logga när man trycker uppdatera i spelet? är det fusk att börja om ett spel eller? (Altså jag nådde inte highscore och ville börja om, då tryckte jag uppdatera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Nej, men det är en säkerhetsåtgärd, vill du börja om spelet så är det säkrast och starta det på det vanliga sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Super-pokemon Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 (redigerat) Poängen är kvar man jag spelade så kom det upp men mina poäng var kvar. :o Redigerat 29 Januari 2006 av Super-pokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.